پیام تسلیت وزرا به دنبال درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون وی

اجاره: جمعی از وزرای اقتصادی در پیام های جداگانه درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون وی را تسلیت گفتند.

به گزارش اجاره به نقل از مهر، جمعی از وزرای اقتصادی در پیام های جداگانه با صدور پیامی در گذشت سیدتقی نوربخش رئیس سازمان زمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون وی را در سانحه تصادف در حین ماموریت تسلیت گفتند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتشار پیامی، درگذشت ناباورانه مدیرعامل و معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت.
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت ناباورانه دکتر سیدتقی نوربخش، مدیر عامل و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی در حین انجام ماموریت کاری تاسف بار و تالم برانگیز بود.
در گذشت این دو مدیر خوشنام، خدمتگزار و صادق به یقین ضایعه جبران ناپذیری برای ایران اسلامی است.
اینجانب با کمال تاسف و تاثر، این مصیبت بزرگ را به خانواده‎های محترم ایشان و همینطور همکاران ارجمندشان در سازمان تامین اجتماعی تسلیت می گویم.
برای در گذشتگان این حادثه جانکاه که در شب شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) به لقاء الله پیوستند، حشر با آن امام همام و خاندان عصمت و طهارت و برای بازماندگانشان صبر و شکیبایی از خداوند منان خواهانم.
فرهاد دژپسند- وزیر امور اقتصادی و دارایی
پیام تسلیت وزیر نفت
وزیر نفت هم در پیامی درگذشت سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین، معاون حقوقی و پارلمانی این سازمان را به شرح زیر تسلیت گفت.
«باسمه تعالی
و من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه
با دلی سرشار از غم و اندوه، درگذشت دلخراش و شهادت گونه دو تن از یاران دولت، دکتر سید تقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین را به خانواده های محترم و داغ دیده ایشان، به همه همکارانشان، به برادرم دکتر علی ربیعی و هم به برادر و همکار ارجمندم، دکتر محمد شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به جامعه کارگری ایران صمیمانه تسلیت می گویم.
این دو عزیز از خدمتگزاران صادق به مردم بودند، بخصوص دکتر نوربخش که زیر بار همه فشارها هیچگاه کمر خم و رو تُرش نکرد.
تجلیل از خدمتگزاران به هنگام درگذشت ایشان، سنتی حسنه است، اما از دیشب که خبر پرواز ناگهانی و دور از انتظار این دو عبد صالح خدا را شنیدم، در این حسرتم که کاش تا زنده بودند قدرشان را بیشتر می دانستیم.
از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان از دست رفته علو درجات و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.»
بیژن زنگنه – وزیر نفت
پیام تسلیت وزیر نیرو
همچنین وزیر نیرو در پیامی به شرح زیر درگذشت سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین، معاون حقوقی و پارلمانی این سازمان را تسلیت گفت.
«عروج ناباورانه و شهادت گونه دو مدیر بی ادعا، متخصص و فرهیخته، دکتر سید تقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین را به جامعه کارگری ایران و خانواده های محترم و داغ دیده ایشان وهمکارانشان، تسلیت می گویم. جهد و جهاد این دو انسان شایسته و خوش نام برای خدمت به شریف ترین قشر جامعه زبانزد همگان بود و تا آخرین لحظه زندگی باارزش و پربارشان، برای اعتلای نام ایران اسلامی و خدمت به مردم تلاش کردند. بی شک فقدان ایشان ضایعه ای بزرگ و دردناک برای خدمت گزاران دولت و مردم خواهد بود. هم زمان با سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع)، از پروردگار منّان، رحمت واسعه برای آن خدمتگزاران صدیق و شکیبایی و سلامت برای بازماندگان آن بزرگواران خواهانم.»
پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با ارسال پیامی با اظهار تأسف، درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی و امورمجلس این سازمان را به ملت ایران و بازماندگان بخصوص خانواده های داغدار و وزیر و کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تسلیت گفت.
از دست دادن شخصیت ارزشمندی مثل جناب آقای نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و جناب آقای تاج الدین، معاون حقوقی و امورمجلس این سازمان باعث پریشان خاطری و تاثر فراوان شد.
اینجانب درگذشت مرحوم سیدتقی نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی و مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امورمجلس این سازمان را از خانواده بزرگ وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بودند را به خانواده محترم این عزیزیان، وزیر و کارکنان این وزارتخانه تسلیت عرض می نمایم.
برای این عزیزان سفر کرده علو درجات و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می کنم.
پیام تسلیت وزیر صنعت
وزیرصنعت، معدن و تجارت در پیامی در گذشت دو تن از مدیران لایق کشور دکتر نوربخش و دکتر تاج الدین را تسلیت گفت.
انالله وانا الیه راجعون
درگذشت شهادت گونه دو تن از مدیران لایق کشور و یاران صدیق دولت، جناب آقای دکتر نوربخش و جناب آقای دکتر تاج الدین سبب تاسف و تاثر شد. این مدیران صدیق نظام عمری را در راه خدمت به مردم و کشور سپری کردند و در نهایت همانطور که بندگان مخلص و مدیران جهادگر مورد عنایت خداوند قرار می گیرند، در راه و کوشش برای خدمت به مردم جان سپردند.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت کشور، این ضایعه دردناک را به خانواده این عزیزان و تمامی بازماندگان، کلیه همکاران ایشان در سازمان تامین اجتماعی و وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی برادر عزیزم جناب آقای شریعتمداری تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای درگذشتگان علو درجات را آرزومندم.
رضا رحمانی- وزیر صنعت، معدن و تجارت