فروش ۳۰۰ کیلو مرغ در ۴۰ دقیقه!

به گزارش اجاره رئیس اتحادیه قصابان و مرغ فروشان بجنورد اظهار داشت: از روز گذشته توزیع مرغ با کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در بجنورد شروع شد و فروش بالاتر از آن تخلف به حساب می آید.
قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه تا پیش از آن قیمت هر کیلوگرم مرغ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است، اضافه کرد: متاسفانه مردم تصور می کنند که این مرغ، مرغ تعاونی است و برای خرید آن دوباره صف های طولانی تشکیل شده بود. همین تصور اشتباه سبب شده تا بعضی از مردم بیشتر از نیاز خود مرغ را خریداری کنند.
وی با اشاره به اینکه نیاز مردم شهر بجنورد به گوشت مرغ ۲۰ تن در روز بوده است، اظهار نمود: قرار بود توزیع مرغ از بامداد امروز، شروع و تا شب ادامه پیدا کند اما الان این میزان از مرغ در فاصله زمانی بسیار کوتاهی به اتمام رسیده است.
قاسم زاده خاطرنشان کرد: میزان فروش مرغ در واحد تجاری، روزانه حدود ۳۰۰ تن بود که فروش آن شاید تا شب هم به آخر نمی رسید اما طی امروز ۳۰۰ کیلو مرغ در فاصله ۴۰ دقیقه به آخر رسید. بعنوان مثال امروز خانواده ای بود که سه نفر از آن در صف ایستاده و با یک کارت بانکی، هر یک دو کیلوگرم مرغ خریداری کردند.