رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان مطرح کرد؛ توقیف ۹ روزه محموله کارخانه سیگار سقز در ایست بازرسی میاندوآب!

اجاره: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به توقیف ۹ روزه محموله قانونی و دارای مجوز کارخانه سیگار سقز، اینگونه سنگ اندازی ها را نمونه بارز منکرات و خیانت در جامعه عنوان نمود.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، محمد دره وزمی، امروز در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در حوزه تولید و اشتغال با اشاره به اینکه گاهی ناخواسته به تولید و اقتصاد استان ضربه می زنیم، از توقیف کامیون حامل ۱۴۰۰ کارتن سیگار ساخت کارخانه سیگار سقز در ایست بازرسی نیروی انتظامی میاندوآب که تمامی مدارک آن قانونی بوده به شدت انتقاد نمود.
دره وزمی اشاره کرد: آیا بحث رونق تولید به تعزیرات و نیروی انتظامی ابلاغ نشده است که این کامیون را توقیف کرده اند؟ به راستی که این کار نه وظیفه شناسی بلکه خیانت به مملکت و نمونه بارز منکرات است.
وی از پیگیری این مساله توسط استاندار و تمام ارگان های دیگر استان آگاهی داد و اینکه تابحال نتیجه ای درباب آزادسازی این محموله که بیشتر از ۹ روز در توقیف قرار دارد حاصل نشده است.
وی با اشاره به اینکه مسئولان باید در قبال رفتار و اعمالشان به مردم پاسخگو باشند، اضافه کرد: اگر رسانه های آزاد و آزاداندیش نقد سازنده کنند اساسا کاری سازنده در امتداد رونق تولید انجام داده اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، برداشتن هر قدمی برای تولید را معروف و خلاف آنرا منکر توصیف کرد و موکول کردن کار ارباب رجوع به روزهای آینده را از بدترین منکرات دانست.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با اشاره به اینکه تولیدکنندگان سربازان اقتصادی جامعه هستند تا جامعه را به توسعه پایدار برسانند، بر ضرورت حمایت همه جانبه مردم و مسئولان از تولیدکنندگان استان کردستان اصرار کرد.

منبع: