دژپسند: دولت با نظارت جامع مانع افزایش قیمت ها می شود

به گزارش اجاره وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه نظارت بر بازار تداوم دارد و قیمت ها در بازار خدمات و کالا ثابت است، اظهار داشت: دولت با تمرکز بر نظارت جامع بر بازار خدمات و کالاها مانع افزایش قیمت ها می شود.

به گزارش اجاره به نقل از خانه ملت، فرهاد دژپسند اظهار داشت: نمایندگان در جلسه کمیسیون سوالات متنوعی را مطرح نمودند که محور بعضی از آنها گمرک، مالیات و بورس بود.
وی با اشاره به اینکه کنترل قیمت ها در شرایط کنونی یکی از مهم ترین بحث های روز است، اضافه کرد: در شرایط عادی در علم اقتصاد قیمت گذاری در بازار بهترین گزینه است.
عضو کابینه دولت دوازدهم اظهار نمود: بیشتر از یک سال است که تحت تاثیر تحریم های ظالمانه آمریکا قرار داریم که این کشور تمام قوت و قدرت خودرا به گار گرفته تا بتواند شکاف میان دولت و ملت را افزایش دهد اما طی یک سال قبل با همت و همکاری دولت، مردم و قوای حاکمیت این امر محقق نشد.
دژپسند افزود: دولت با تمرکز بر نظارت جامع بر بازار خدمات و کالاها مانع افزایش قیمت ها می شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار تداوم داشته و بر طبق گزارشات رسیده بازار خدمات و کالا ثبات دارد، افزود: جمعه(۲۴ آبان ماه) نشست فوق العاده ستاد تنظیم بازار تشکیل شد و در آن جلسه قیمت ها مورد بررسی قرار گرفت و مجوزهای صادر شده در گذشته برای افزایش قیمت ها لغو شد.

منبع: