رئیس شبکه ملی فن بازار خبر داد هیئت انجمن جهانی فرشتگان سرمایه گذاری به ایران می آید

به گزارش اجاره رئیس شبکه ملی فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: به رغم تحریم های یکجانبه، هیئت انجمن جهانی فرشتگان سرمایه گذاری در نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM) حضور خواهند یافت و طرح ها و شرکت های حاضر در نشست را مورد بررسی قرار می دهند.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، میلاد صدر خانلو، دبیر نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM) با بیان این که سرمایه گذاران ارشد بیشتر از ۱۱ کشور جهان در راه تهران هستند تا پیشنهادات سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه های حوزه فناوری را مورد بررسی قرار دهند، اظهار داشت: هدف این نشست که از ۱۵ تا ۱۶ بهمن ماه برگزار می شود، فراهم آوردن زیر ساخت های مالی و فنی برای شرکت های دانش بنیان و فناور است.
وی ادامه داد: استفاده از پتانسیل های سرمایه گذاری کشورهای در حال توسعه اسلامی همچون دیگر اهدافی است که شبکه ملی فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال محقق کردن آن است.
صدر خانلو افزود: علاوه بر این با عنایت به توافقات صورت گرفته میان مسئولین برگزاری نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM) و انجمن جهانی فرشتگان سرمایه گذاری معروف به (WBAF)، مقرر است هیئتی از این انجمن در این جلسه حضور یابد.
دبیر نشست سرمایه گذاری فناوری با بیان این خبر اضافه کرد: به جهت برگزاری هر چه با شکوه تر این نشست و افزایش تعاملات طرفین این تفاهم صورت گرفته است.
به قول صدرخانلو، در نشست گذشته تفاهمات اولیه میان طرفین صورت گرفت و به مدت یک ماه مانده به آغاز نشست، حضور مقامات ارشد انجمن جهانی فرشتگان سرمایه گذاری قطعی شده است.
رئیس شبکه فن بازار ملی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای توسعه تعاملات با دیگر کشورها در حوزه فناوری، اضافه کرد: بر مبنای توافقات صورت گرفته، همکاری مشترکی در جهت برگزاری هر دو نشست مشابه در تهران و استانبول صورت خواهد گرفت و همینطور نمایندگان نشست سرمایه گذاری فناوری در کنفرانس بین المللی WBAF که در اواخر بهمن ماه سال جاری در استانبول ترکیه برگزار می شود، حضور خواهند یافت.
بر مبنای اعلام معاونت علمی، نشست سرمایه گذاری فناوری با حضور سرمایه گذاران ارشد بیشتر از ۱۱ کشور جهان با مبحث عرضه فرصت های سرمایه گذاری با حمایت و راهبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری برخی نهادهای همکار همچون برخی صندوق های سرمایه گذاری جسورانه برگزار می گردد.