سوء استفاده از خودرو های با پلاک مازندران

اجاره: در صورتیکه به سبب شرایط حاکم به لحاظ بهداشتی و سلامتی سفر خصوصاً به استان های شمالی کشور با محدودیت روبه رو شده است، برخی فرصت طلبان سودجو دست به کار شده و مبادرت به درج آگهی فروش خودرو با پلاک مازندران با قیمت های بسیار غیرواقی کرده اند.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، در شرایطی که برای جلوگیری از شیوع ویوروس کرونا و دیگر شرایط، تردد و سفر به شهرهای شمالی کشور، با ممنوعیت و محدودیت روبرو شده است، برخی سودجویان که نه تنها به فکر سلامت جامعه و هموطنان خود نیستند، در شرایطی که ورود ماشین با پلاک غیربومی به جاده های منتهی به مازندران، گیلان و برخی استان های کشور ممنوع و با محدودیت روبرو شده است، خودرو های پلاک مازندران را با نرخ های بسیار بالاتر از قیمت واقعی در سایت های فروش اینترنتی قرار داده اند.
بالاخره این روزهای سخت و بحرانی تمام خواهند شد اما رو سیاهی آن برای عده ای خواهد ماند که نه تنها به بهبود شراط کمک نکرده، همچون همیشه به دنبال ماهی گیری از آب گل آلود و سواستفاده از شرایط موجود هستند.

این در حالی است که قیمت صفر این خودرو که تولید سال ۱۳۹۸ نیز است، ۷۴ میلیون تومان است اما کرونا و ممنوعیت سفر به شهرهای شمالی، قیمت آنرا به حدود دوبرابر رسانده است.

منبع: