پیگیری های اجاره نشان داد صنوف تهران هفته آینده هم تعطیل هستند

اجاره: رئیس اتاق اصناف تهران اصرار کرد که همه صنوف استان تهران در هفته آینده تعطیل خواهد بود.
قاسم نوده فراهانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: جلسه تعیین مشاغل پرخطر و کم خطر استان تهران هفته آینده با سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران برگزار می گردد.
وی همین طور اصرار کرد که همه صنوف تهران به جز اصناف ضروری که مجاز به فعالیت هستند، در هفته آینده تعطیل خواهند بود.
لیست مشاغل پرخطر سایر استانها هنوز به اتاق اصناف ابلاغ نشده است
جلال الدین محمد شکریه، نایب رییس اتاق اصناف ایران نیز در پاسخ به سوال ایسنا درباره لیست اصناف کم خطر و پرخطر اظهار داشت که هنوز لیستی به اتاق اصناف ابلاغ نشده است.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، روز یکشنبه گذشته رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام نمود که برای اجرای فاصله گذاری هوشمند، کسب و کارهای کم ریسک در همه استانها به جز تهران از شنبه ۲۳ فروردین با مراعات پروتکل های اعلامی از طرف وزارت بهداشت و درمان فعالیت خودرا آغاز کنند. همین طور کارهای اقتصادی تهران از روز شنبه ۳۰ فروردین آغاز می شود. در مورد ادارات دولتی نیز مقرر شده از ۲۳ فروردین با دو سوم نیرو از ساعت ۷ تا ۱۴ فعالیت کنند.
شب گذشته هم رئیس اتاق اصناف ایران اعلام نمود که از روز شنبه ۲۳ فروردین، ۷۵ درصد واحدهای صنفی در سراسر کشور (به جز استان تهران) فعالیت خودرا از سر می گیرند. وی توضیح بیشتری درباره مشاغل پرخطر و کم خطر ارائه نکرد، اما عامل اصلی تعیین کننده در اجازه بازگشایی واحدهای صنفی را میزان تشکیل تجمع در واحدها اعلام نمود. او همینطور وعده داد که فهرست مشاغل پرخطر و کم خطر احیانا تا آخر وقت اداری امروز چهارشنبه اعلام گردد.

منبع: