تذکر نماینده عسلویه در مورد ایجاد محدودیت برای لنج داران ساحل نشین

به گزارش اجاره یک عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مورد وضعیت معیشتی ملوانان این استان به رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر اقتصاد و امور دارایی تذکر داد.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، موسی احمدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر اقتصاد و امور دارایی اظهار داشت: امروزه مردم حوزه انتخابیه ام یعنی کنگان، جم و عسلویه با استرس و نگرانی در مورد کالاهای ملوانی رو به رو شده اند. در زمانی که ویروس کرونا عرصه را بر معیشت مردم تنگ کرده است صفاران زحمتکش استان بوشهر بخصوص در حوزه جنوبی استان به مدت چهار ماه معیشت خویش را از دست داده و با مشکلات شدید اقتصادی دست و پنجه نرم می کردند.
نماینده مردم عسلویه در مجلس یازدهم اضافه کرد: به تازگی روزنه امیدی بر این مردم باز شد و برخی از لنج ها توانستند سفر کنند و مایحتاج عمومی را به همراه بیاورند. اما با محدودیت مواجه گشتند و الان از تخلیه بار آنها جلوگیری به عمل می آید. اجناس خیلی از این لنج ها اجناس خوارکی بوده و زیر آفتاب سوزان جنوب در حال فاسد شدن هستند.
احمدی در انتها اظهار داشت: غیور مردان ساحل نشین از اوایل انقلاب در دفاع مقدس حاضر بوده و به پیروزی انقلاب کمک کردند اما امروزه در شرایط تورمی نفس گیر چشم انتظار حمایت هستند.