دعوت از شرکت های دانش بنیان برای حضور در رویداد نقش زنان در مدیریت مصرف آب

رویداد نقش موثر زنان در مدیریت مصرف آب، برق و انرژی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه زنان، مالکیت فکری، زیست بوم نوآوری در دی ماه به صورت مجازی و حضوری انجام خواهد شد.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف شناسایی ظرفیت ها و توان افزایی زنان، رفع چالشهای پیش روی آنان در تولید محصولات و تکنولوژی های جدید، در نظر دارد نخستین رویداد «شکوفا» را در حوزه آب، برق و انرژی برگزار کند.
در این رویداد سه نشست تخصصی با عناوین «نقش زنان در مدیریت بهینه مصرف و زیست بوم نوآوری»، «چالشها و راهکارهای توان افزایی زنان در مدیریت فناوری» و «نقش زنان در مدیریت مالکیت فکری با رویکرد تجاری سازی محصولات فناورانه» انجام خواهد شد. انتقال تجربیات موفق زنان در تولید محصولات فناورانه و چالش های پیش روی آنها نشست دیگری است که زنان فعال در شرکت های دانش بنیان و فناور حاضر در این رویداد، تجربیات و درس آموخته های خود و همین طور چالشهای پیشروی خود در راه توسعه فناوری، مدیریت دارایی های فکری و تجاری سازی آنرا با دیگران به اشتراک می گذارند.
از طرحهای برگزیده زنان بعد از داوری، در روز رویداد تجلیل خواهد شد، به همین دلیل زنان مدیرعامل شرکت های دانش بنیان و فناور که فناوری، محصول یا خدمت قابل ارائه دارند، می توانند طرحهای خودرا در قالب این فراخوان ارسال نمایند.
علاوه بر برنامه های نشست، بمنظور آشنایی هرچه بیشتر شرکت های دانش بنیان و فناور با نیازهای فناورانه صنعت آب و برق و مشارکت در تولید محصولات، نیازهای فناورانه مؤثر در حوزه مدیریت بهینه مصرف معرفی خواهد شد. شرکت های دانش بنیان و فناوران حاضر در این رویداد امکان برگزاری جلسات مذاکره مستقیم با سازمان های فعال در صنعت آب و برق را نیز خواهند داشت. در مقابل طرح های سرمایه پذیر منتخب شرکتهای دانش بنیان و فناور زنان که به دنبال جذب سرمایه گذار جسورانه (VC) هستند، در رویداد دوشنبه های استارتاپی در حضور سرمایه گذاران دولتی و خصوصی معرفی خواهد شد.
نمایشگاه مجازی محصولات فناورانه برای نمایش توانمندی های فناورانه زنان نیز در حاشیه این رویداد برپا خواهد شد.
برمبنای اعلام روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این رویداد در ایام ۱۴ و ۱۵دی ماه امسال در مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.