حاجی دلیگانی: گویی مسئولان توزیع سبد کالا جدول ضرب بلد نیستند

به گزارش اجاره یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: سبد کالا طوری توزیع می گردد که عوض اینکه مشکلات کشور را کم تر کند، بیشتر می کند. مثلا به بیکاران توزیع نمی گردد.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه ی علنی امروز (چهارشنبه) در تذکر شفاهی با اشاره به ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه اظهار داشت: قانونی را ما تصویب کردیم تا حقوق مقامات و مدیران در معرض دید مردم قرار داده شود، الآن یک سال و ۹ ماه از تصویب این قانون و ۹ ماه است که از اجرایی شدن آن می گذرد. خواهش من این است که این مورد را پیگیری کنید.
نماینده مردم شاهین شهر در مورد روش توزیع سبد کالا متذکر شد: پول بیت المال در حال توزیع است و از لحاظ کلیات هم درست است و مشکلی ندارد. اما گویی بعضی از افراد و مسئولین جدول ضرب را بلد نیستند. طوری دارند توزیع می کنند که عوض اینکه مشکلات کشور کم تر شود، بیشتر می گردد. مثلا به آن کسی که هیچ شغلی ندارد و تحت پوشش هیچ جایی نیست و شغلی هم نیست که سر کار برود سبد کالا تعلق نمی گیرد. بعد می گویند اگر سبد کالا می خواهید بروید به کمیته ی امداد. خب این که سبب می گردد مددجویان کمیته ی امداد بیشتر بشوند.
حاجی دلیگانی در انتها اظهار داشت: قیمت دلار پایین آمد و به عبارتی قیمت دلار نصف شد، اما مردم از ما می پرسند که قیمت هایی که همراه با دلار بالا رفت چرا پایین نمی آید؟ مسئول آن کیست؟ چرا کنترل و نظارت نمی شود؟