بوی غیبت خودروسازان به مشام می رسد!

اجاره: گزارش ها حاکیست که بجز مرسدس بنز، دو شرکت آئودی و ولوو نیز اعلام نموده اند که قصد حضور و شرکت در نمایشگاه خودروی مونترال ۲۰۲۰ را ندارند.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، از آنجایی که غیبت شرکتهای خودروسازی در نمایشگاه های خودرو که هر ساله در شهرهای مختلف جهان برگزار می گردد و میزبان رونمایی از محصولات جدید خودروسازان مشهور و بین المللی هستند، عجیب و دور از انتظار محسوب می شود، اخبار، شایعات و گزارش های مختلفی از طرف منابع مختلف خبری در این خصوص انتشار یافته است.
عدم حضور شرکت آئودی و ولوو بعنوان دو خودروساز بزرگ جهان در نمایشگاه خودروی مونترال کانادا ۲۰۲۰ بدان معنا خواهد بود که هیچ محصول جدیدی را در این رویداد به نمایش درنخواهند آورد.
به عقیده خیلی از کارشناسان، این مبادرت به احتمال زیاد به سبب هم زمانی تقریبی با نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده آمریکا که بدون شک یکی از بزرگترین نمایشگاه های خودرو در جهان محسوب می شود، صورت گرفته است.
البته این در حالیست که ولوو علاوه بر نمایشگاه مونترال، ظاهرا اعلام نموده است که در نمایشگاه های بین المللی تورنتو و ونکوور ۲۰۲۰ کانادا هم شرکت نخواهد کرد.
طبق گزارش وب سایت Automotive News Canada، این دومین باری است که شرکت سوئدی ولوو در نمایشگاه های مونترال و تورنتو حضور نیافته و شرکت نمی کند.
مدیر اجرایی این نمایشگاه نیز در این خصوص خاطرنشان کرده است که از این تصمیم و اقدام ولوو و آئودی به شدت شوکه شده چونکه به باور وی، طبق آخرین مکالمات تلفنی و ایمیلی، همه چیز خوب پیش رفته بود ولی بطور ناگهانی، تصمیم آنها برای حضور در این نمایشگاه تغییر یافت.
البته گفته می شود که ولوو در سایر نمایشگاه های کانادا که در شهرهای کلگری، ادمونتون و کبک برگزار می شود، حضور پیدا خواهدنمود.
خیلی از مفسرین برآورد کرده اند با عنایت به آنکه نمایشگاه های خودرویی در جهان از تعدد بسیاری برخوردار شده اند، انتظار می رود چنین روندی برای خیلی از نمایشگاه ها در سراسر کشورهای جهان تکرار شود که در نهایت می تواند منجر به تعطیلی آنها شود.

منبع: