آشنایی با پنجره های دوجداره

اجاره: با افزایش جمعیت بهینه سازی مصرف انرژی یکی از بخش های مهمی است که بیش از پیش توجه کشورهای در حال توسعه مخصوصا ایران را به خود جلب کرده است.

با افزایش جمعیت بهینه سازی مصرف انرژی یکی از بخش های مهمی است که بیش از پیش توجه کشورهای در حال توسعه مخصوصا ایران را به خود جلب کرده است. یکی از بهترین روش ها استفاده از درب و پنجره وین تک کرج WINTECH می باشد که جایگزین مناسبی برای درب و پنجره های قدیمی است، نمایندگی های پنجره دوجداره کرج وین تک WINTECH در سراسر کشور از جمله کرج مشغول به فعالیت می باشند. این شرکت از جمله نمایندگی های صاحب نام درب و پنجره دو جداره وین تک دراستان البرز- کرج می باشد که با داشتن نیروهای متخصص آماده ارائه خدمات متعدد به مشتریان گرامی است.

پروفیلهای تولید شده در کارخانه درب و پنجره دوجداره وین تک WINTECH با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران و کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای بهترین کیفیت ممکن و مقاومت بالا باشند. شرکت درب و پنجره دو جداره وین تک دوستدار محیط زیست بوده و برهمین اساس در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب که آلوده کننده محیط زیست است خودداری می نماید. قابل ذکر است تمامی زهوارهای درزبندی درب و پنجره دو جداره وین تک WINTECH مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست وارد نمی کند و ۱۰۰% قابل بازیافت می باشد.

مزایای درب و پنجره  upvc وین تک

بیش از ۳۳% از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق درب و پنجره های آهنی, چوبی, آلومینیومی و غیره می باشد سیستم های درب و پنجره دو جداره وین تک WINTECH دارای مزایا بسیاری است که موجب رفاه حال ساکنین هر ساختمان خواهد بود. از جمله این مزیت ها می توان موارد ذیل را نام برد:

·     کاهش هزینه های مصرفی انرژی

·     استحکام بالا

·     مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی

·     قابلیت نصب شیشه های چند جداره

·     ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه نور خورشید

·     غیر قابل اشتعال

·     قابلیت نصب انواع یراق آلات upvc

تعمیر پنجره کرج

مزیت های مدل پنجره دو جداره بازشو دوحالته:

در این حالت از درب و پنجره دوجداره upvc در کرج کاربر دارای حالات متنوعی از بازشو بوده و طرح این نوع از بازشوT حالت مدرنی به فضا می بخشد. عدم نیاز به حریم در حالت نیمه این پنجره را می توان برترین مزیت این پنجره بشمار آورد.

محدودیت های پنجره دو جداره یو پی وی سی دوحالته

این حالت از پنجره دو جداره یو پی وی سی دارای مکانیزم پیچیده تری نسبت به حالت تک حالته می باشد و به همین دلیل میبایست مراقبت بیشتری از آن بعمل آورد. ولی در صورت آموزش و استفاده صحیح از حالات بازشوی این پنجره، مشکلی بوجود نخواهد آمد.

اطلاعات قیمتی پنجره دو جداره دوحالته

در این مدل از در و پنجره کرج و درب و پنجره کرج بدلیل استفاده از بازشوی مکانیزم دو حالته قیمت کمی از مدل تک حالته بیشتر خواهد بود. نوع و برند یراق آلات سهم زیادی در قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی دارد.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات پنجره کرج و تعمیر پنجره دوجداره کرج و همچنین پنجره هافمن در کرج به سایت karajupvc.com مراجعه نمایید.