وزیر اقتصاد: فرایند مولدسازی برای مردم شهرها و روستاها شفاف شود

به گزارش اجاره، وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: مردم همه شهرها و روستاها باید بدانند که کدام املاک در راه مولدسازی و کدام طرح ها در راه تکمیل قرار می گیرد.

به گزارش اجاره به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، «سید احسان خاندوزی» در گردهمایی مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استانهای سراسر کشور اضافه کرد: در مورد مولدسازی دارایی های دولت، باید مدیران استان ها در مورد پروژه ها و املاک دستگاههای استان ها هم رسانی کنند و بعنوان کانون اتصال در کنار استاندار باشند.
وی تصریح کرد: در مورد مولدسازی، مدیران در استان ها در کنار کار فنی، در رابطه با فضاسازی در سطح استان برای تنویر و اقناع افکار عمومی کار کنند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در رابطه با مطالبات مدیران استانی در رابطه با پاسخگویی بانکها تصریح کرد: باید از معاون نظارتی بانک مرکزی دعوت شود تا در وزارت خانه برای هر استان یک رابط دارایی معرفی شده و در این حوزه گزارش گیری نماییم.
وی افزود: در مورد اطلس سرمایه گذاری هم باید یک روز خاتمه بگذاریم که مثلا تا پایان اردیبهشت همه استان ها اطلس خویش را اعلام کنند؛ چونکه در این حوزه به یک آمار ملی برای پیوند نهایی نیاز داریم.
خاندوزی ضمن اشاره به فعالیت صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در قسمت بیمه، از مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها خواست تا با استفاده از این ظرفیت و شناسایی مشکلات هر استان ذیل یک ستاد استانی بحران، موجبات انتفاع بیشتر مردم از این ظرفیت را فراهم نمایند.

منبع: