آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار روز چهارشنبه

تازه ترین خبرها از بازار سکه، طلا و ارز حاکی از این است که قیمت سکه همچنان بالاتر از یازده میلیون تومان مانور میدهد، اما در بازار ارز ثبات نسبی حاکم است.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، بر طبق اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (چهارشنبه) به ۱۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۷۴ هزار تومان قیمت دارد.
امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد می شود. این در حالیست که قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۵۸۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.
همین طور در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۹۶۱ دلار رسیده است.
تداوم ثبات در بازار ارز
در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید و فروش دلار و یورو در مقایسه با روز گذشته باز هم بدون تغییر ماند.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، امروز (چهارشنبه) صرافی های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان می خرند و معادل ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان نیز می فروشند که نرخ خرید و فروش دلار نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.
همچنین، این صرافی ها هر یورو را معادل ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان می خرند و به قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان نیز می فروشند که نرخ خرید و فروش یورو هم ثابت ماند.
علاوه براین، امروز بانک ها نیز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و هر یورو را معادل ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان می خرند.