حرف آخر دنیایی از آموزش شهودی

اجاره: مهمترین آزمون زندگی هر داوطلب که هر فرد یا خانواده ای خواه ناخواه با آن روبرو خواهد شد و آزمایشی که می تواند اساساً زندگی یک داوطلب را تغییر دهد.

در گزارش امروز وارد دنیای کنکور خواهیم شد. مهمترین آزمون زندگی هر داوطلب که هر فرد یا خانواده ای خواه ناخواه با آن روبرو خواهد شد و آزمایشی که می تواند اساساً زندگی  یک داوطلب را تغییر دهد. اما از آنجا که هر امتحان و هر حرفه ای به ابزار خاص خود نیاز دارد ، به سراغ ابزار و تجهیزات لازم برای کنکور خواهیم رفت که همان منابع کنکوری است. یکی از اصلی ترین موسساتی که در حال حاضر از محبوبیت زیادی برای داوطلبان کنکور برخوردار است ، موسسه حرف آخر است که دوره های کنکور را به سبک کاملاً جدید آموزش می دهد. این موسسه ویژگی های خاص خود را دارد که امروز آنها را بررسی خواهیم کرد. برای مطالعه کامل می توانید به مقاله آموزش کامل دروس بدون حفظ کردن با حرف آخر مراجعه کنید.

برای اولین بار در ایران ، موسسه حرف آخر تدریس را بر اساس پویا نمایی آغاز کرده است ، که مسیر آزمون ورودی را برای داوطلب بسیار آسان می کند. بسیاری از افراد آموزش پویا را با آموزش تصویری اشتباه می گیرند ، اما در حال حاضر ، آموزش تصویر سازی و انیمیشن زیرمجموعه ای از تجسم پویا است و زیر مجموعه دوم تجسم پویا ، الگو سازی است. در قسمت تصویر سازی ، تمام دروس با استفاده از انیمیشن ها و تصویرگری تدوین می شود که شکل گیری آنها مدت زمان زیادی طول کشیده است ، و دانش آموز آنها را به جای حفظ کردن بصورت شهودی می آموزد. بدون نیاز به هیچ یک از فرمول ها بصورت شهودی بیاموزید. شما یک الگو یاد خواهید گرفت و تمام سوالات یک موضوع را با همان الگو حل خواهید کرد. این سبک از آموزش اولین بار در ایران توسط موسسه حرف آخر ایجاد شده است.  آموزش کنکور با روش های جدید حرف آخر به شدت در مسیر کسب موفقیت به شما کمک خواهدکرد.

 

مهمترین درس کنکور خود را با  تصویر بیاموزید:

 زیست شناسی حیاتی ترین درس برای رشته تجربی است ، اما به دلیل حجم زیاد این درس و همچنین ترکیب سوالات کنکور بین فصول مختلف زیست ، درصد داوطلبان در این دوره همیشه بسیار کم بوده است. اما یک بار برای همیشه، با کمک زیست شناسی از این موسسه مشکل خود را حل کنید و زیست را بی دغدغه بیاموزید. کاری که در آموزش زیست شناسی توسط معلمان این مجموعه انجام شده است ، زیست شناسی را کاملاً بصری کرده است. این بدان معنی است که داوطلب دیگر نیازی به حفظ کردن و صرف وقت زیادی برای یادگیری زیست شناسی ندارد و این بار با استفاده از تصاویر و انیمیشن هایی که مشاهده می کند ، مفاهیم را می فهمد. در تمامی تدریس های حرف آخر دهم این موضوع به چشم می خورد.

شعار زیست شناسی حرف آخر آموزش زیست در ۴ لایه است. این سبک از آموزش زیستی مدرن ترین روشی است که فقط در حرف آخر و توسط معلمان زیست شناسی در این مجموعه استفاده می شود. و دوباره ، این به معنای زمان زیادی برای آموزش آخرین زیست شناسی نیست و با وجود این داوطلب همچنان می تواند با جدیدترین زیست شناسی به بهترین نتیجه و درصد در کمترین زمان ممکن برسد.

رتبه های برتر موسسه حرف آخر:

کارایی و ارزش یک منبع یا موسسه با توجه به محصولات آن و نتایجی که در زمینه کنکور بدست آورده است تعیین می شود. اما این موسسه همچنین در سالهای اخیر به بهترین نتایج ممکن دست یافته است ، به گونه ای که در سال ۱۳۹۸ به ۵۱ رتبه زیر ۲۰۰ رسیده است و چنین آماری در زمینه کنکور تاکنون بی سابقه بوده است. اما رازی که این افراد را به رتبه های خوبی سوق داده چیست؟ منبع و پشتیبانی خوب علاوه بر منابع  و ده آزمون حرف آخر ، داوطلبان مشاوره های بسیار تخصصی نیز دریافت خواهند کرد و تمام نیازهای آنها تأمین خواهد شد. این دقیقاً راز دستیابی به رتبه های خوب است. منبع خوب ، پشتیبانی خوب و تلاش خوب …

از جمله افرادی که با کمک این موسسه نمرات خوبی گرفتند می توان به هانا و روژین یاری ، خواهران دوقلوی رتبه های ۱۲ و ۱۸ ، مجتبی سعادت پیشه اشاره کرد که پس از ۱۳ سال خارج شدن از کنکور تصمیم به ورود مجدد گرفت و با حرف اخر ۶۰۴۰ موفق شد و در نهایت رتبه ۳۹۰ را کسب کرد. تورج جعفری در رتبه ۱۸۷ قرار گرفت ، هانی مرتضایی که پس از ۱۴ سال دوری از کنکور و علی رغم مدرک لیسانس در رشته ریاضی و فیزیک ، در کنکور ۹۸ توانست رتبه ۶۴۱ را بدست آورد و به هدف خود یعنی دندانپزشکی برسد. اگر به دنبال چنین موفقیتی هستید ، می توانید  به فروشگاه حرف آخر مراجعه کنید و سرنوشت کنکور خود را تغییر دهید

برای ارتباط مستقیم با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر و دریافت محصولات با تخفیف ویژه می توانید عبارت "تخفیف ویژه" را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال کنید یا با شماره تماس های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۶۶۵۷۶۱۸۲

۰۲۱۶۶۵۷۲۱۴۸

۰۲۱۶۶۵۷۶۳۷۱

۰۲۱۶۶۵۶۶۶۲۳

منبع: harfeakharpub.com