یک مقام مسئول اعلام کرد: دریافت تسهیلات سهام عدالت غیرحضوری است

یک مقام مسئول در نظام بانکی اعلام نمود: همه مراحل دریافت تسهیلات با وثیقه سهام عدالت و ارائه کارت اعتباری، غیرحضوری و الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش اجاره به نقل از صدا و سیما، محمدعلی محمودزاده، یک مقام مسئول در نظام بانکی گفت: امکان ارائه تسهیلات به سهامداران عدالت تا سقف ۵۰ درصد ارزش این سهام در بانک های عامل فراهم گشته است که بر این اساس این تسهیلات حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.
وی اضافه کرد: افرادی که حساب بانک های عامل تعیین شده را بعنوان حساب در رابطه با سهام عدالت خود معرفی کرده اند، می توانند بوسیله نرم افزار طراحی شده برای ثبت نام و دریافت تسهیلات اقدام نمایند.
این مقام مسئول اظهار داشت: در این فرایند، احراز هویت بوسیله تصویر زنده فرد ثبت نام کننده انجام می شود و تصویر کارت ملی نیز باید در برنامه بارگذاری شود.
محمودزاده اضافه کرد: پس از امضای فرم ها و قراردادهای مربوط به تسهیلات به صورت الکترونیکی، مراحل ثبت نام تکمیل و کارت اعتباری نیز به صورت مجازی صادر می شود.
وی با اعلان اینکه افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه های منتخب از اعتبار خود استفاده کنند، اظهار داشت: پرداخت در فروشگاه ها نیز بوسیله گوشی تلفن همراه و بارکد خوان انجام می شود.