مشاوره حقوقی وکیل فرنیان فر

مشاوره حقوقی برای پاسخ دهی به سوالات و مسائل حقوقی افراد به وجود آمده و با راهنمایی های کاربردی می تواند کاری کند که شما همانند یک وکیل به دفاع از خود بپردازید.

برخی از مردم تصور می کنند در زمان مواجهه با مسائل حقوقی صرفاً می‌توانند به وکلا مراجعه نمایند و در صورت عدم توانایی مالی برای گرفتن وکیل باید شخصاً به دفاع از خود بپردازند؛ این در حالی است که مشاوره حقوقی برای پاسخ دهی به سوالات و مسائل حقوقی افراد به وجود آمده و با راهنمایی های کاربردی می تواند کاری کند که شما همانند یک وکیل به دفاع از خود بپردازید.

مشاوره حقوقی بسیار فراتر از پاسخ دهی به یک یا چند سوال ساده از جانب مراجعه کنندگان است و شامل مفاهیم تخصصی تر نیز می گردد که در این مقاله مورد توجه قرار گرفته اند. برای آشنایی هر چه بیشتر با این مقوله می‌توانید با وکیل فرنیان فر تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خدمات حقوقی نوین وکیل فرنیان فر

طی چند سال گذشته ارائه خدمات حقوقی به صورت کاملاً تخصصی انجام میگیرد؛ این بسیار به نفع مردم و موکلین می باشد بدین صورت که برخی از مشاوران و متخصصین حقوقی  در زمینه های به خصوصی اطلاعات و خدمات حقوقی ارائه می دهند که برای  بعضی از مردم که توانایی اخذ وکیل ندارند می تواند بسیار مفید به فاید واقع شود.

حتی برخی دیگر از این هم فراتر رفته و تخصص خود را به صورت جزئی تر نیز بیان می کنند؛ به عنوان مثال برخی از آنها فعالیت خود صرفاً را در قالب مشاوره حقوقی طلاق یا خانواده تعریف کرده اند.

جای تعجب ندارد که در چنین شرایطی علاقه و رقبت مردم برای اخذ خدمات حقوقی نوین و انلاین بسیار بیشتر از گذشته باشد.

مهمترین مزیت مشاوره حقوقی

اغلب حقوقدانان توصیه می کنند که پیش از گرفتن وکیل پایه یک دادگستری بهتر است از یک جلسه مشاوره حقوقی بهره مند شوید. این اقدام  به خوبی می‌تواند تعیین کند که شما به گرفتن وکیل و پرداخت هزینه‌های بالاتر نیاز دارید یا خیر؟ معلومات شما در زمینه مسائل حقوقی و همچنین توانایی شما در دفاع از خود در این زمینه نیز تاثیرگذار است.

علاوه بر تعیین ضرورت در زمینه فوق می تواند به سوالات شما در خصوص نتیجه دعوا پاسخ دهد. البته پاسخ دهی به این مسائل کاملاً نسبی است و حکم قطعی دادگاه با توجه به نظر قضات صادر می گردد.

وکلا در جلسات ابتدایی از شما درخواست می کنند تا دلایل و مستندات خود را برای راهنمایی بهتر و دقیق تر ارائه کنید. دلایل و مستندات شما می تواند یک مسیر حقوقی مشخص را برای دفاع در مقابل فرد مقابل تعیین کند.

مهمترین مزیت مشاوره حقوقی وکیل فرنیان فر این است که می‌تواند از شکایت یا دادخواستی که برای شما هیچ سود و منفعتی به دنبال ندارد جلوگیری کند. طرح یک شکایت یا دادخواست حتی در برخی از موارد می تواند به ضرر شما نیز تمام شود؛ به عنوان مثال تصور کنید که به همسر خود اتهام رابطه نامشروع با فرد دیگری را داده اید و می خواهید به این علت از وی شکایت کنید. دادگاه از شما مستندات قانونی می خواهد تا ثابت کنید که همسرتان با فرد دیگری رابطه نامشروع داشته است. حال اگر شما موفق به ارائه دلایل و مستندات قانونی نباشید همسر شما می تواند علیه شما شکایت کیفری تنظیم نماید بنابراین ضرورت مراجعه به وکلا و متخصصین حقوقی  و وکیل متخصص کیفری را نادیده نگیرید.

انواع  خدمات مشاوره حقوقی

این نوع خدمات در گذشته صرفا به صورت حضوری صورت می گرفت اما با پیشرفت صنایع و بخصوص گسترش خطوط ارتباطات از راه دور و همچنین گسترش شبکه های مجازی امکان دریافت مشاوره حقوقی به صورت غیر حضوری نیز فراهم گردید. امروزه می توان از طریق روش های ذیل برای دریافت پاسخ سوالات حقوقی بهره برد:

  • مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و ۲۴ ساعته

مورد اخیر به روش های مختلفی امکان پذیر است. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل فرنیانن فر  از طریق ورود به وب سایت رسمی  وکیل فرنیانن فر سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ سوالات را نیز به صورت آنلاین از وب سایت https://farniyanfar.com/ / دریافت نمایید و یا اینکه می توانید به کمک شبکه های مجازی همانند تلگرام و واتساپ با مشاورین مربوطه ارتباط برقرار نمایید.