انتقاد رحیمی مظفری از بررسی نشدن گزارش ارزهای دیجیتالی در کمیسیون انرژی

به گزارش اجاره یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی نشدن گزارش در ارتباط با ارزهای دیجیتالی در این کمیسیون انتقاد نمود و اظهار داشت که همین مشکل را در مبحث هسته ای داریم که مبحث کاملا تخصصی را امنیتی کرده ایم.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، عبدالعلی رحیمی مظفری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور در تذکری به استناد ماده ۵۰ آیین نامه داخلی اظهار داشت: درباره گزارش ارزهای دیجیتالی کار کارشناسی کاملی صورت گرفته منتها گزارش کمیسیون انرژی در این حوزه وجود ندارد در حالیکه بزرگترین بحران کشور بحث انرژی و برق و صدمه این مورد به حوزه انرژی است.
وی ادامه داد: هیات رئیسه هنگامی که طرح و لوایح را به کمیسیون ها ارجاع می دهد باید در انتخاب کمیسیون اصلی و فرعی دقت کند و دیگر این که گزارش کمیسیون های تخصصی هم قرائت شود. ما در مبحث هسته ای هم همین مشکل را داریم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: مبحث هسته ای که موضوعی کاملا تخصصی است را امنیتی کرده ایم و این موضوعات را هم به اسم اقتصادی تنها در کمیسیون اقتصادی بررسی می شود و در کمیسیون تخصصی مورد رسیدگی قرار نمی گیرد و نتیجه اش قطعی برق مردم خواهد بود.

منبع: