رکورد تولید ماهانه شمش در فولاد خوزستان شکسته شد

به گزارش اجاره خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از شکسته شدن رکورد تولید ماهیانه شمش در این شرکت اطلاع داد و اظهار داشت: بعد از گذشت سه سال رکورد تولید ماهیانه شمش در شرکت فولاد خوزستان از زمان تاسیس تابحال شکسته شد.

امین ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: بعد از سه سال در آبان ماه ۱۴۰۰، با تلاش نیروهای شرکت فولاد خوزستان توانستیم با تولید ۳۴۲ هزار و ۸۲۴ تن رکورد تولید ماهیانه شمش را ارتقا دهیم.

وی اضافه کرد: با عنایت به تشدید تحریم ها و محدودیت های تأمین برق، با شرایط بسیار سختی برای تولید مواجه هستیم اما هیچکدام از این مسایل نتوانسته مانعی در مقابل تلاش ما برای تولید و ارتقای آن شود.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در پاییز شرایط بسیار خوبی برای شرکت فولاد خوزستان رقم خورده است بشکلی که رکورد تولید روزانه و ماهیانه شمش تختال در مهرماه شکسته شد و همینطور در آبان ماه بعد از گذشت سه سال رکورد ماهیانه تولید شمش فولادی ارتقا پیدا کرد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه توسعه رمز تولید پایدار می باشد، اظهار داشت: پیش از این رکورد تولید در بهمن ۹۷، با تولید ۳۳۸ هزار و ۷۰۴ تن به دست آمده بود.

وی افزود: تولید باکیفیت و حضور در بازارهای بین الملل در کنار نگاه به توسعه، ارکان راهبردی مجموعه فولاد خوزستان را تشکیل می دهد و در این حوزه سیاست فولاد خوزستان در حوزه تولید، حضور مستمر و اثرگذار در بازارهای بین المللی، تأمین نوردکاران داخلی و ارزآوری برای کشور است.

منبع: