بازدید وزیر توسعه اداری سوریه از برخی نهادهای اداری ایران

به گزارش اجاره وزیر توسعه اداری جمهوری عربی سوریه از مرکز آموزش مدیریت دولتی و سازمان ملی بهره وری ایران بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیتهای این دو مجموعه قرار گرفت.

به گزارش اجاره به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، سلام سفاف وزیر توسعه اداری جمهوری عربی سوریه و هیأت همراه در جهت تقویت و توسعه اداری، آشنایی با ساختارهای سازمانی، توسعه منابع انسانی و ساماندهی نیروی انسانی، ۴ اسفند ماه از مرکز آموزش مدیریت دولتی و سازمان ملی بهره وری ایران بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیتهای این دو مجموعه قرار گرفت.
هدف هیأت سوری از بازدید سازمان ملی بهره وری، آشنایی با فعالیتهای این سازمان و استفاده از تجربیات و دانش این سازمان و تعریف پروژه های مشترک آموزشی و پژوهشی بود.
در حاشیه این بازدید ورکشاپی با مبحث مدیریت کیفیت با حضور علیرضا یوسف زاده برگزار گردید. در این ورکشاپ موضوع هایی چون مدیریت کیفیت، تاریخچه، کنترل کیفیت، EFQM و تعالی سازمانی پرداخته و بررسی گردید.
بازدید از مرکز آموزش مدیریت دولتی
سلام سفاف وزیر توسعه اداری جمهوری عربی سوریه و هیأت همراه جهت آشنایی با ساختار سازمانی و فعالیتهای آموزشی و پژوهشی مرکز آموزش مدیریت دولتی، بامداد چهارشنبه ۴ اسفندماه ۱۴۰۰ در مرکز آموزش مدیریت دولتی حضور یافت و با شهلا سهرابی رئیس مرکز ملاقات و گفتگو نمود.
این نشست در جهت دیپلماسی اداری، تقویت روابط دوستانه و همکاریهای مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و تاکید بر روابط راهبردی دو کشور در چهارچوب هماهنگی میان طرفین در زمینه توسعه اداری، آشنایی با ساختارهای سازمانی، توسعه منابع انسانی و ساماندهی نیروی انسانی در مرکز آموزش مدیریت دولتی برگزار گردید.
سهرابی رئیس مرکز هم در این جلسه به تفصیل ساختار، وظایف و فعالیت ها و اقدامات انجام شده در مرکز را تشریح و بیان نمود: توانمندسازی مدیران و کارکنان دولت از راه اجرای برنامه های آموزشی و توسعه ای در جهت ارتقای دانش، مهارت ها و شایستگی ها و تعالی اخلاق حرفه ای سرمایه های انسانی در دستگاههای اجرایی کشور و همینطور ساماندهی و هدایت شبکه های علمی و پژوهشی در حوزه آموزش و پژوهش در نظام اداری در جهت هم افزایی در تولید و انتقال دانش به روز و اثربخش و کارآمد، به مدیران و کارکنان نظام اداری از اهداف مرکز آموزش مدیریت دولتی است.

منبع: