پیشنهاد نماینده گرمسار برای حذف یارانه خودروسازان

اجاره: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پیشهاد داد که یکی از یارانه هایی که باید حذف شود، یارانه ای است که از جیب مردم به خودروسازان داده می شود.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، اردشیر مطهری نماینده گرمسار در صفحه توئیترش نوشت: «یکی از جاهایی که باید یارانه اش حذف شود، یارانه ای ست که از جیب و جان مردم به خودروسازان داده می شود.
خودرو های پرمصرف و کم ایمنی و کم کیفیت هم سرمایه ملی را سوزانده، هم جیب مردم را خالی کرده و هم جانشان را گرفته. از موضع فرمانده عزیز راهور حمایت می کنم. پلاکشان نکنید.»
طی روزهای اخیر دولت اعلام نمود که یارانه آرد صنعتی را قطع خواهد نمود و این دغدغه پیش آمده است که با عنایت به این روند قیمت نان که قوت غالب مردم کشور است افزایش خواهد یافت.
نمایندگان مجلس هم در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت) مخالفت خویش را با این مورد اعلام نمودند و خواهان شدند که دولت باید از حذف یارانه نان جلوگیری کرده و پیش از این اقدام مردم را در جریان بگذارد و از افزایش قیمت نان جلوگیری نماید.
او همینطور در مطلب دیگری در توئیترش با هشتگ “خبر خوش” نوشت: «درمان برای همه، بیشتر از ۵ میلیون نفر که تحت هیچ بیمه ای نبودند، کاملا مجانی بیمه شدند و تنها با عرضه کد ملی می توانند از همه مزایای بیمه، دارو و درمان بیمارستانی و کلینیکی بهره مند شوند.
وظیفه ای که تابحال مغفول مانده بود. بازهم خبرهای خوشی برای صاحبان اصلی انقلاب در راهست.»
وزیر بهداشت امروز (یکشنبه) جزئیات برقراری پوشش بیمه مجانی برای سه دهک درآمدی پایین را شرح داد و اظهار داشت: از روز گذشته ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار فرد فاقد پوشش بیمه به بیمه سلامت معرفی شده و زیر پوشش بیمه مجانی قرار گرفتند.

منبع: