سخنگوی دولت: امروز دشمن علاوه بر اقتصاد در حوزه رسانه و افکار عمومی هم نقطه گذاری کرده است

به گزارش اجاره خراسان رضوی سخنگوی دولت اظهار داشت: امروز دشمن علاوه بر حوزه اقتصادی در حوزه رسانه و افکار عمومی هم نقطه گذاری کرده است.
علی بهادری جهرمی امروز ۲ تیرماه در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی که در هتل اشراق مشهد برگزار شد، اظهار نمود: نگاه رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی تعامل با مردم و نگاه ویژه به حوزه رسانه است که باید از این موقعیت به خوبی بهره برد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مورد ارتباط جهاد کشاورزی با سفره مردم اظهار نمود: سفره مردم جزء دغدغه های دولت می باشد. باید حواسمان باشد کجای میدان جنگ با دشمن هستیم. یک روزی صحنه نبرد ما جنگ نظامی بود اما امروز این صحنه فرق کرده است. من و شما که در فضای جنگ نابرابر و نامحسوس و مدرن می جنگیم باید حواسمان باشد که در میدان جنگ قرار داریم. نقطه گذاری دشمن بعد از شکست در جنگ نظامی کاملا شفاف و روشن است. امروز دشمن در حوزه اقتصادی و همینطور در حوزه رسانه و افکار عمومی نقطه گذاری کرده است و یکی از ابزارهای جدی تهاجم دشمن ابزار رسانه بوده و هست. بخش بزرگی از تورم در جامعه انتظاری است. به نظر بنده روابط عمومی در جنگ رسانه ای در نوک دفاع قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه وزیر جهاد کشاورزی سواد رسانه ای خوبی دارند و بسیار مردمی و متناسب با جامعه مخاطب وزارت خود یعنی مردم صحبت می کنند، اظهار داشت: روابط عمومی ها نوک پیکان اطلاع رسانی هستند، محل ارتباط با مردم و مواجهه با خواسته های مردم روابط عمومی است.
علیرضا رضا زاده مشاور وزیر جهاد کشاورزی هم در این گردهمایی، اظهار نمود: در دولت سیزدهم مدیران با سبک و سیاق و منش مردمی حضور دارند و غیر از این از کارگزار در حکومت اسلامی انتظاری نیست.
وی اضافه کرد: وزارت جهاد کشاورزی نزدیک چند هزار نیرو دارد که همواره در تمام لحظات پای کار بوده اند.

ادامه دارد…

منبع: