از سر گیری تولید کارخانه تسلا در چین

به گزارش اجاره کارخانه اختصاصی تسلاموتورز در چین که تحت تأثیر شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا موقتا تعطیل شده بود، باردیگر شروع به کار کرد.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، گیگافاکتوری تسلا ۳ که کارخانه اختصاصی شرکت آمریکایی تسلاموتورز در چین به حساب می آید، اخیرا اعلام نموده است که پس از شیوع گسترده خطرناک و کشنده کرونا به صورت موقت تولید خویش را متوقف کرده بود، حالا باری دیگر کار خویش را از سر خواهد گرفت.
ویروس خطرناک و کشنده کرونا که شیوع گسترده آن از اوایل ماه ژانویه سالجاری میلادی رسانه ای شد، تابحال جان بالغ بر یک هزار نفر را در چین گرفته و بیشتر از ۴۰ هزار نفر در کشورهای جهان را مبتلا کرده است. هنوز منشا این ویروس خطرناک شناخته نشده ولی تاثیرات و تبعات منفی بسیار گسترده ای بر اقتصاد چین و سایر کشورهای جهان داشته است.
تسلاموتور یکی از شرکت های خودروسازی جاه طلب و نوظهوری است که در چند سال گذشته با معرفی و عرضه خودرو های تمام برقی و الکتریکی قدرتمند با توان پیمایش مسافت های طولانی و ظرفیت بالای باتری توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را در سراسر جهان به خود جلب نماید و سهم قابل توجهی را از بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد.
سال قبل این شرکت بزرگ و موفق آمریکایی به منظور افزایش فروش خودرو های الکتریکی در چین، تصمیم گرفت که یک کارخانه اختصاصی در این کشور راه اندازی کند تا بر بازار چین که یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای فروش خودرو های برقی، پاک و دوستدار محیط زیست در جهان به حساب می آید، تسلط پیدا کند.