آزادی خواه: چرا عده ای چوب لای چرخ تولید کنندگان می گذارند؟

به گزارش اجاره نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا هر لحظه یک تولید کننده که سرمایه خویش را برای خدمت به مردم به میدان عمل آورده است باید با مزاحمت روبه رو شود؟
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، احد آزادی خواه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان نمود: دو واحد بافتینه و بافتسان ملایر با ۵۰۰ نفر کارگر پارسال و در شرایط کرونایی بیشتر از هشت و نیم میلیارد پارچه ماسک تولید کرده اند و در اختیار تولیدکنندگان ماسک قرار داده اند. بدین ترتیب ۶.۵ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی صورت گرفته است.
ایشان در ادامه اظهار نمود: این امر کار فاخری است که در حوزه اقتصاد مقاومتی رقم خورده و تولید کنندگان جانانه ولایتمداری خویش را اثبات نموده اند، اما تعجب می کنم برخی جریانات صرفاً غر زده و چوب لای چرخ می گذارنند و افترا و افترا و حرف های بی اساس در جامعه طرح می کنند. یک تولیدکننده به جای اینکه سرمایه خویش را در کانادا و آمریکا بخواباند، در میدان عمل به ۸۵ میلیون نفر جمعیت خدمت می کند اما هر لحظه با مزاحمت روبرو است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بارها درخواست ملاقات این تولیدکنندگان با وزیر بهداشت و درمان را داده ایم، انتظار می رود که در شرایطی که آنها ۹۵ درصد نیاز پارچه ماسک در کشور را تأمین می کنند، وزیر بهداشت با آنها ملاقاتی داشته باشد.
وی در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: ۷ کیلومتر جاده در منطقه ما وجود دارد که حدود چندین سال است پیگیری اتمام عملیات آن هستیم. انتظار می رود در جهت تسریع اتمام آن شود.

منبع: