رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی: دولت سیزدهم یک سرزمین سوخته را تحویل می گیرد

به گزارش اجاره رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار داشت: در روزهای پیش رو شرایط بسیار دشواری داریم برای اینکه دولت دوازدهم یک سرزمین سوخته را تحویل دولت بعدی می دهد.

به گزارش اجاره به نقل از مهر علیرضا نظری بامداد یکشنبه در نشست فعالان سیاسی در خمین با اشاره به اهمیت رشد سعادتمندانه در تمامی حوزه های کشور، اظهار نمود: انتظاری که در وضعیت جدید است با توجه به این که سه قوا با یکدیگر همسو و هم جهت هستند آن رشد و توسعه متوازن در داخل کشور شروع شود.
وی افزود: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم را جهت پیاده سازی نقشه راه کشور برای تحقق رشد متوازن و همه جانبه در کشور را دارد و امیدوارم شاکله دولت جدید به شکلی شکل بگیرد این هدف را در داخل کشور پیاده کند.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی اشاره کرد: امروز انتخابات تمام شده است، نباید ما در گذشته بمانیم بلکه وقت آنست که دریابیم در وضعیت موجود چه تکلیفی داریم؟ این انقلاب در راه راه خودش احتیاج به حضور تمام نیروهای ارزشی و دلسوز انقلاب دارد و باید ملاحظه کاری ها و رودربایستی ها کنار گذاشته شود.
نظری اشاره کرد: باید بدون هیچ رودربایستی هر جایی که خطایی شاهد می باشیم، همانجا به میدان آمده با جلسات هم اندیشی، با جمع کردن آرا و نظارت وضعیت موجود را لطمه شناسی و ارائه راه حل دهیم و با اهمیت تر از همه مطالبه گری داشته باشیم.
وی افزود: در مواجه با کاستی ها و خطاها در دولت جدید با ان شاءلله و ماشاءلله از کنار این خطاها رد نشویم برای اینکه انحراف یک شبه به وجود نمی آید.
نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: در چهار ماه پیش رو شرایط بسیار دشواری داریم آنچه که عنوان می کنم نه بعنوان حدس و گمان بلکه برمبنای اطلاعات دقیق است، این دولت مقرر است یک سرزمین سوخته را تحویل دولت سیزدهم بدهد.

منبع: