رئیس کل سازمان امور مالیاتی: ناجا اطلاعات کامل خودرو های لوکس را به سازمان امور مالیاتی داد

رئیس کل سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: اطلاعات کامل خودرو های لوکس را نیروی انتظامی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار داده است و این سازمان با علم، می تواند درباره مالیات آن هاتصمیم گیری کند.

به گزارش اجاره به نقل از مهر، امیدعلی پارسا در یک گفت وگوی تلویزیونی عنوان کرد: سال قبل ۴۷ دستگاه اجرایی اطلاعات می دادند و امروز بیشتر از ۹۰ دستگاه به سازمان مالیاتی دیتا می دهند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی اضافه کرد: دستگاهی نداریم که اطلاعات ندهند جریان دیتا برقرار است باآنکه کیفیت لازم را برخوردار نیست. تمام دستگاههای اجرایی، اطلاعات و دیتاهای مورد نیاز را بهتر از گذشته در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دادند و این کار باعث شد تا گام نهایی طرح جامع مالیاتی به اجرا در آمد.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: اطلاعات کامل خودرو های لوکس یعنی خودروهایی که ارزش روز آنها بیشتر از یک میلیارد تومان باشد یا به صورت تجمیعی خودرو های یک فرد یا افراد تحت تکفلش بیشتر از یک میلیارد تومان باشد را نیروی انتظامی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار داده است و این سازمان به سادگی با علم و اطلاع، می تواند درباره مالیات آنها تصمیم گیری کنند.