وزیر اقتصاد: مردم بیش از حوزه های مالیاتی و بانکی و گمرکی شکایت دارند

به گزارش اجاره وزیر اقتصاد و امور دارایی با اشاره به این که بیشترین نارضایتی مردم از حوزه های مالیاتی، بانکی و گمرکی است، اظهار داشت: دولت به دنبال کاهش این نگرانی ها است.

به گزارش اجاره به نقل از مهر، سید احسان خاندوزی پس از ظهر شنبه در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به این که بیشترین نارضایتی و شکایت مردم در زمینه مالیاتی، بانکی و گمرکی، اظهار داشت: دولت به دنبال کاهش این نگرانی است و به زودی این دغدغه ها برطرف می شود.
وی با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در استان گیلان، اظهار نمود: مصوبات سفر رییس جمهور باید به ثمر برسد.
وزیر اقتصاد و امور دارایی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در گیلان و با اعلان اینکه کارهای خوبی هم شروع شده و گام های پایانی آن باقی مانده است، اشاره کرد: درباب ابلاغ قسمتی از اعتبارات سفر رییس جمهور همچنان بانکهای استان فاقد ظرفیت های لازم بوده و منتظر هستند تا ابلاغیه صورت بگیرد و بتوانند از آن استفاده کنند.
خاندوزی درباره تسهیلات بانکی نیز بیان کرد: در پرداخت تسهیلات با تنگناهایی مواجه هستیم و دولت به سبب این که به دنبال کنترل افزایش نقدینگی است، در این بخش با حساسیت بیشتری رفتار می کند.
وزیر اقتصاد بانکها را موظف عمل به تعهدات خود در زمینه تسهیلات به ویژه در بخش اشتغال و تولید دانست و اظهار داشت: اگر مدیران منطقه ای نسبت به عمل و تخلف بانکها بی توجهی کنند باید مورد برخورد جدی قرار گیرند.

منبع: