رضایی: دولت می تواند با طرح های ویژه حمایتی فشار را از دوش مردم بکاهد

به گزارش اجاره یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه به رویکرد تعاملی بین دولت و مردم نیازمندیم، اظهار داشت: امروز دولت می تواند با طرح های ویژه حمایتی فشار را از دوش مردم بکاهد. بطور قطع با شناختی که از دولتمردان داریم با نگاه ویژه به پشتیبانی از اقشار ضعیف اعتقاد دارند و باید گامی جدی در کاهش فشار بر مردم بردارند.
ابراهیم رضایی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: ما با یک شرایط ویژه و خاص مواجه هستیم از یک طرف دولت با مشکلات عدیده داخلی و خارجی مواجه بوده و برای برطرف نمودن این مشکلات نیازمند کمک های مردمی و حمایت آنهاست. از طرف دیگر مشکلات موجود اقتصادی عرصه را بر مردم تنگ کرده که به نگاه جدی و حمایتی دولت به مردم و معیشت آنان نیاز است.
وی افزود: در چنین شرایطی ما نیازمند یک رویکرد تعاملی بین دولت و مردم هستیم. مردم شرایط ویژه دولت را درک کنند و در جراحی اقتصادی با دولت همراه باشند. دولت هم بداند که در این شرایط ویژه باید به مردم کمک کرد که فشار موجود بر روی آنها کاسته شود.
نماینده دشستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ضد انقلاب و دشمن خارجی اهتمام دارد با بهره گیری از فشار های روانی و رسانه ای، مشکلات و کاستی های موجود داخلی را به عنوان محلی برای تسویه حساب سیاسی با نظام قرار دهد. بر این اساس همانگونه که مردم در بزنگاه های انقلاب نشان داده اند، باید کاملا وضعیت و نقشه دشمن را بفهمند و مانع از تحقق آن شوند و اجازه ندهند که کسانی که بدخواه انقلاب و نظام و مردم هستند به اهداف و نتایج خود که چندپارگی ملت و میهن است برسند.
رضایی در آخر اظهار داشت: امروز دولت می تواند با طرح های ویژه حمایتی فشار را از دوش مردم بکاهد. اساسا با شناختی که از دولتمردان داریم با نگاه ویژه به پشتیبانی از اقشار ضعیف اعتقاد دارند و باید گامی جدی در کاهش فشار بر مردم بردارند.

منبع: