سرمدی: وزرای کشاورزی و صمت درباره ی بازار شب عید به مجلس توضیح دهند

به گزارش اجاره، یک نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تقاضا داریم وزرای صمت و جهاد کشاورزی با حضور در صحن مجلس توضیحاتی در رابطه با بازار شب عید و نظارت بر کالاها به نمایندگان عرضه کنند تا ما هم توضیحی برای مردم داشته باشیم.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، کیومرث سرمدی در جلسه علنی نوبت بامداد امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری درباره ی ساماندهی بازار شب عید مردم اظهار داشت: با توجه به این که در آستانه سال جدید قرار داریم، نمایندگان باید در جریان ذخایر کالای اساسی و نحوه نظارت بر بازار قرار گیرند.
وی ادامه داد: ما می پذیریم که قسمتی از مشکلات مربوط به نابسامانی در بازار ارز است، با اینحال عمده مشکل مردم مربوط به نظارت بر بازار است؛ پس تقاضا داریم وزرای جهاد کشاورزی، صمت و مسئولان سازمان تعزیرات کشوری و سازمان بازرسی به صورتی پای کار بیایند تا بر مطالبی نظیر تفاوت قیمت کالاها، میزان ذخایر کالاهای اساسی و عدالت در توزیع کالاها در سراسر کشور چه به لحاظ میزان کالاها و چه زمانبندی توزیع آنها نظارت داشته باشند.
نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نظارت و دقت بر توزیع کالاها در سراسر کشور مورد تاکید است، پس تقاضا داریم وزرای صمت و جهاد کشاورزی با حضور در صحن مجلس توضیحاتی در این خصوص به نمایندگان عرضه کنند تا ما نیز توضیحی برای مردم داشته باشیم.