در گفت وگو با اجاره اعلام شد بازی رقابتی ۷۵ تیم برای مدیریت کارخانه، اعلام اسامی برندگان تا اختتام امشب

به گزارش اجاره دبیر رویداد گیمین دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه در مسابقه گیمین ۲۰۱۹، ۲۵۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور در چارچوب ۷۵ تیم به رقابت می پردازند، رویداد فوق را بزرگترین رویداد دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف دانست و اظهار داشت: اسامی تیم های برنده تا اختتام امشب اعلام می شود.
سینا طاهری در گفت و گو با ایسنا در حاشیه برگزاری این رویداد، درباره رویداد یا مسابقه “گیمین” توضیح داد: این رویداد هر سال به همت انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد و امسال نیز برای سومین سال در سالن جباری دانشگاه شریف با حضور بیشتر از ۲۵۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور و در چارچوب ۷۵ تیم در حال برگزاری است.

وی رویداد گیمین را بزرگترین رویداد دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف و حتی کشور هم اکنون توصیف کرد و افزود: انجمن علمی صنایع دانشگاه، نخستین انجمنی بود که یک مسابقه با رویکرد مهندسی صنایع به نام “گیمین” طراحی کرد که برای اولین بار در کشور، در ابعادی گسترده برگزار می گردد.

دبیر رویداد گیمین دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه گیمین امسال با رویکرد “نظریه بازی ها” برگزار می شود، اظهار نمود: در مسابقات امسال هر یک از ۷۵ تیم دانشجویی نقش یک کارخانه را بازی می کنند که در ابتدا باید زمین خریداری کنند، محصولاتی را تولید و انبار کنند، حمل و نقل محصولات را نیز بر عهده گرفته و در نهایت محصولات را به فروش برسانند و سودآوری داشته باشند.

طاهری اضافه کرد: پلتفرمی برای مسابقه طراحی شده و برای آن یک الگوریتم نوشته شده و بوسیله مفاهیم کامپیوتری پیاده سازی شده است. دانشجویان در این پلت فرم و در یک شبکه داخلی بازی می کنند و به رقابت می پردازند.

وی مهم ترین هدف برگزاری رویداد گیمین را یادگیری و شبیه سازی مفاهیم انتزاعی که در دانشگاه تدریس می شود، عنوان نمود و اظهار داشت: در این رویداد اساتید دانشگاه و افراد فعال در صنعت حضور دارند و ایده ها و استراتژی های تیم ها را رصد می کنند تا ایده های برتر را در صنعت مورد استفاده قرار دهند.

دبیر رویداد گیمین دانشگاه صنعتی شریف سپس به جوایز این مسابقه اشاره نمود و توضیح داد: برای تیم های اول تا سوم جوایز نقدی به ارزش ۷ میلیون تومان، ۵ میلیون تومان و ۳ میلیون تومان در نظر گرفته ایم. در عین حال یک میلیون تومان نیز به تیمی تعلق می گیرد که بهترین و خلاقانه ترین ایده را پیاده سازی کرده باشد که این مورد جدای از رتبه های اول تا سوم در نظر گرفته شده است.

طاهری با اشاره به اینکه برگزاری مسابقه از روز گذشته (۶ شهریور) شروع شده و امروز (۷ شهریور) نیز در حال برگزاری است، تشریح کرد: یک مرحله پیش ثبت نام و یک مرحله ثبت نام نهایی برای مسابقه وجود داشت که در مرحله پیش ثبت نام بیشتر از ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان ثبت نام کردند که البته ما می توانستیم تنها پذیرای ۲۵۰ الی ۲۶۰ شرکت کننده باشیم و در مرحله نهایی نیز این تعداد در چارچوب تیم های مسابقه ثبت نام کردند.

وی اشاره کرد: در ایام دوشنبه و سه شنبه هفته جاری کارگاه های آموزشی از بامداد تا پس از ظهر برای شرکت کنندگان اجرا شد. این مسابقه امروز تمام می شود و برندگان هم امشب در اختتامیه اعلام می شوند.

به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، دانشجویان و شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند امشب با مراجعه به آدرس اینترنتی http: //gamein.ie.sharif.ir/ اسامی تیم های برنده سومین دوره مسابقات گیمین شریف را مشاهده کنند.

منبع: