قیمت سیستم کنفرانس

یکی از اصلی ترین مواردی که شرکت آوا صدای پژواک به آن اهمیت می دهد قیمت سیستم کنفرانس است.

شرکت آوا صدای پژواک با سال ها سابقه در زمینه تولید ، مشاوره ، طراحی و اجرای سیستم های صوتی، همچنین تصویر برداری ، نورپردازی و دکوراسیون سالن های کنفرانس و آمفی تئاتر همواره سعی در خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز را داشته و تمام سعی و تلاش خود را بکار بسته تا برای برگزاری هرچه بهتر همایش ها و کنفرانس های شما عزیزان ، مناسب ترین خدمات را در راستای اعتلا ایران بزرگ ، به جوامع علمی، پژوهشی، دانشگاهی و … عرضه بدارد.

یکی از اصلی ترین مواردی که شرکت آوا صدای پژواک به آن اهمیت می دهد قیمت سیستم کنفرانس است. تا تمامی مشتریان عزیز با خیالی آسوده از قیمت سیستم کنفرانس آن را خریداری کرده. در حال حاضر وجود سیستم کنفرانس صوتی  بصورت امری بسیار واجب و ضرروی تبدیل شده است و در سرتاسر این کره خاکی کمتر مکانی را می توان یافت که نیاز به سیستم  کنفرانس صوتی نداشته باشد چرا که بدون وجود سیستم کنفرانس  اداره این سالنها امکان پذیرنیست.

  سالن کنفرانس در هر مجموعه ای محل میزبانی و پذیرایی از مدیران شرکت ها و کمپانی های بزرگ میباشد.در تجهیزات سالن کنفرانس علاوه بر دکوراسیون و تزئینات که در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب می نماید امکانات حرفه ای صوتی و تصویری موجود در سالن نیز میتواند باعث اثر گذاری بیشتر وکسب رضایت و آسایش حضار در حین برگزاری جلسات و همایش ها توسط سخنرانان نیز شود. 

 در تجهیزات سالن کنفرانس سیستمهای کنفرانس صوتی حرفه ای ،با امکاناتی از قبیل بی سیم ،امکان رای گیری،تصویر برداری وچرخش اتوماتیک دوربین AUTO TRACKING ترجمه همزمان وقابلیت ضبط تصاویر جلسه باعث بالا رفتن ارتقا کیفی جلسات و همایش ها می گردد.

  یکی از دغدغه های بسیار مهم در زمان برگذاری جلسات تجهیز دقیق سالن کنفرانس می باشد به طوری که حاضرین دید کامل و دقیقی به محیط همایش داشته باشند تا بتوانند بدون مشکل سخنرانی و موارد ارائه شده را دیده و استفاده لازم را از آن ببرند. از جمله تجهیزات سالن کنفرانس که برای حل مشکل فاصله و دید حضار بسیار کاربرد دارد می توان به دیتا پروژکتور ها و تجهیزات مربوط به آن مثل پرده و یا اسمارت برد اشاره کرد. در مجموعه تجهیزات سالنها می توان بخش مهم را سیستم کنفرانس نام برد که در مقابل هر نفر یک کنسول با میکروفون کنفرانس همراه و بلندگو قرار می گیرد.