قیمت سکه، طلا و ارز در روز دوشنبه

به گزارش اجاره امروز قیمت سکه و طلا با کاهش قیمت مواجه بود؛ قیمت ارز هم کاهشی بود؛ به طوریکه قیمت دلار و یورو با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته همراه بودند.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) به چهار میلیون و ۱۸ هزار تومان که نسبت به روز گذشته ۳۷ هزار تومان کاهش داشته است، همینطور هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۷ هزار و ۴۵۰ تومان قیمت دارد.
امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۹۹۰ هزار تومان داد و ستد می شود که نسبت به روز گذشته ۴۰ هزار تومان کاهش داشته است.
قیمت نیم سکه دو میلیون و ۴۰ هزار تومان بود که ۴۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و ربع سکه یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان با کاهش ۲۰ هزار تومانی روبرو شده است، اما سکه گرمی هم با ۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۸۴۰ هزار تومان داد و ستد شد. همینطور در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۱۹ دلار رسیده است.
قیمت ارز در راه سقوط
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، تحریم های جدید آمریکا نه تنها بر بازار ارز ایران تاثیر هیجانی و منفی نگذاشته، بلکه قیمت ها در دو روز گذشته کاهش هم یافته است که بر همین مبنا بانک ها امروز (یکم مهرماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۲۳۵ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۴۲ تومان می خرند.
قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک ها هم ۱۴ هزار و ۳ تومان است.
قیمت ارز مسافرتی در بانک ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به صورتی که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک ها ۱۲ هزار و ۶۱۲ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان می رسد.
اما صرافی های مجاز بانک مرکزی هم قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت فروش آنرا ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام نموده اند که نسبت به روز گذشته با کاهش ۵۰ تومانی همراه بوده است. این صرافی ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان می خرند و ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان می فروشند.

منبع: