فناوری های کاهش تبخیر آب های سطحی توسعه می یابد

اجاره: رویداد نوآورانه ˮکاهش تبخیر آب های سطحیˮ با هدف توسعه فناوری های در رابطه با حفظ منابع آب های سطحی انجام می شود.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، با توجه به اهمیت سوژه تبخیر و هدر رفت آب های سطحی و همین طور کمبود منابع در ایران شتابدهنده واتک با همکاری ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری رویداد «کاهش تبخیر آب های سطحی» را برگزار می نماید.
در این رویداد کاهش تبخیر آب های سطحی با جذب و شناسایی ایده ها و طرح های نوین و کمک به توسعه و تجاری سازی این فناوری ها انجام می شود، پس برداشتن گامی موثر در کاهش تبخیر آب های سطحی و ذخیره سازی آنها با شتابدهی در آن دنبال می شود.
همین طور آموزش تیم های فناور، ایجاد و رشد فناوری ها و شرکت های دانش بنیان در حوزه توسعه فناوری های در رابطه با حفظ منابع آب های سطحی همچون اهداف برگزاری رویداد «کاهش تبخیر آب های سطحی» است.
علاقمندان برای حضور در این چالش و ثبت ایده خود تا ۱۰ بهمن ماه امسال فرصت دارند و طرح های برتر نیز اسفندماه امسال معرفی می گردند.
تیم های برگزیده علاوه بر دریافت جایزه ۱۵ میلیون تومانی از خدمات متنوعی همچون فضای کاری و آزمایشگاهی، تامین سرمایه اولیه، آموزش های کسب و کار برای توسعه کسب و کار خود بهره مند خواهند شد.
برمبنای اعلام معاونت علمی، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده ها و طرح های خود به وب سایت http: //watech.ir/ بازگشت کنند و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۱۵۹۹۲۶ تماس بگیرند.

منبع: