معاون استاندار تهران: تنها فروشگاه های مایحتاج ضروری و داروخانه ها در تهران می توانند باز باشند

به گزارش اجاره معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به ابلاغ رئیس جمهوری و وزیر کشور درباره تعطیلی مراکز تجاری اظهار داشت: تنها تأمین کنندگان مایحتاج ضروری مردم و داروخانه ها می توانند باز باشند و سایر مراکز تجاری تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل خواهند بود و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
محمد تقی زاده در گفتگو با ایسنا، در تشریح تعطیلی مراکز تجاری در سطح استان تهران اظهار داشت: تأمین کنندگان مایحتاج ضروری شهروندان همانند فروشگاه های زنجیره ای شهروند و رفاه، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها، میادین تره بار و داروخانه ها تا ۱۵ فروردین اجازه فعالیت دارند و سایر مراکز تجاری باید بر مبنای ابلاغ انجام شده در سطح استان تعطیل باشند.
وی اضافه کرد: انجام این کار با هدف خلوت شدن سطح شهر و ترغیب شهروندان به خانه ماندن انجام شده تا زنجیره انتشار کرونا ویروس قطع شود و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده شهرداری ها و اصناف گذاشته شده و این دستگاه ها مکلف شده اند بر این مورد نظارت کنند.
معاون استانداری تهران تصریح کرد: انتظار می رود شهروندان و اصناف با مشارکت خود در قطع زنجیره انتشار کرونا ویروس به شکل جدی موثر باشند و در این راه مراکز تجاری و مراکز تجمعی تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری در تهران تعطیل خواهد بود.