سازمان برنامه و بودجه خبر داد تخصیص ۳۱ هزارمیلیارد تومان اعتبارات عمرانی در هفته اول خرداد

به گزارش اجاره سازمان برنامه و بودجه اعلام نمود: بیش از ۳۱هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در هفته اول خرداد ماه تخصیص یافت.

به گزارش اجاره به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، بمنظور تسریع در اجرای طرح های عمرانی اولویت دار و در امتداد تحقق شعار جهش تولید درسال جاری، نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشورتخصیص اعتبارات طرح های عمرانی ملی و استانی به میزان بیش از ۳۱۲۲۰ میلیارد تومان را ابلاغ نمود.
این منابع شامل طرح های عمرانی ملی به میزان ۲۱۸۰۰ میلیاردتومان، طرح های استانی ویژه به میزان ۱۶۷۴ میلیارد تومان، پروژه های استانی به میزان ۶۲۰۰ میلیارد تومان و اعتبارات متفرقه ازجمله طرح آب های مرزی و طرح گرمسیری ۱۵۲۰ میلیارد تومان بوده است.
با پرداخت این اعتبارات تعداد زیادی از طرح ها و پروژه های عمرانی ازجمله مصوبات سفرهای استانی رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور تا آخر سال به بهره برداری می رسند که منجر به جهش تولید و اشتغال و توسعه ملی و منطقه ای خواهد شد.
بر این اساس در امتداد اهداف اقتصادمقاومتی، اعتبارات مصوب طرح هایی که امسال به بهره برداری می رسند بطور کامل تخصیص یافته است.

منبع: