افتتاح تولید انبوه برخی از قطعات و مجموعه های خودروی تارا

اجاره: در جریان بازدید امروز (سه شنبه) مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از شرکت های قطعه ساز و تامین کننده قطعات و مجموعه های محصول تارا، خط مونتاژ قطعات الکترونیکی (SMD) ریموت، رسیور و خط تولید مجموعه قفل های سوییچی این محصول جدید ایرانی راه اندازی شد.
به گزارش اجاره به نقل از ایسنا، این خطوط در امتداد نهضت ساخت داخل و تحقق شعار جهش تولید، با تاکید بر توان متخصصان و کارگران داخلی، طراحی و راه اندازی شده و علاوه بر تامین تعدادی از قطعات خودروی تارا، توان تولید مجموعه قفل های سوییچی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو را داراست.
فرشاد مقیمی-مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو- با حضور در شرکت نصیر لوازم، خطوط مونتاژ قطعات الکترونیکی خودروی تارا را افتتاح نمود. این خطوط، به صورت اختصاصی تولیدکننده ریموت و رسیور خودروی تارا بوده و علاوه بر این، قابلیت تولید و مونتاژ قطعات الکترونیک سایر خودرو های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو را دارد.
شرکت مهر آریا پلیمر پارس که از دیگر شرکت های قطعه ساز و تامین کننده تعدادی از قطعات خودروی تارا بشمار می رود نیز در همکاری با شرکت ساپکو، تامین ۱۸ قطعه از مجموعه قطعات محصول تارا را در دستور کار دارد.
این شرکت در گام های اولیه خود، موفق شد خط تولید مجموعه قطعات و دستگیره های داخلی و خارجی و نیز قطعاتی نظیر گلویی باک بنزین، درب باک، مجموعه گردگیر دسته دنده و ریل های ناودانی شیشه خودروی تارا را به بهره برداری برساند. خط تولید این قطعات نیز با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو راه اندازی شد.
قبل از این قطعات یاد شده نمونه سازی شده و در اختیار خط تولید تارا قرار گرفته و با تایید مراحل کیفی تولید توسط ایران خودرو و ساپکو، درحال حاضر به تولید انبوه رسیده است.

منبع: