خبر حمایتی استاندار درباب واحدهای گرفتار مشکلات مالیاتی

قم  استاندار قم اظهار داشت: تعدادی از واحدهایی که بازدید کردیم گرفتار مشکلات مالیاتی بودند که برمبنای مصوبه ستاد تسهیل قرار شد موردحمایت قرار بگیرند، تعدادی از واحدها در حوزه تامین مواد اولیه مشکلاتی داشتند که پیگیری های لازم انجام می شود.
بهرام سرمست ظهر امروز بعد از بازدید و افتتاح واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه در جمع خبرنگاران گفت: در ادامه بازدیدهای میدانی که چندین سال است آغازشده است امروز از برخی واحدهای شهرک شکوهیه بازدید کردیم.
وی ادامه داد: به مدیران صنعتی تاکید کرده ایم که در هر بازدیدی که انجام می شود یک واحد راکد و توسعه باید به مدار تولید بازگردد و همین طور افتتاح جدید صورت گیرد.
استاندار قم بیان کرد: در جشن تولید ۳۰ سالگی یکی از واحدهای تولیدی شرکت کردیم و کار فرهنگی مناسبی انجام دادند و همه پرسنل آنها در این امر شرکت داشتند که روحیه مسئولیت پذیری کارآفرین این واحد تولیدی به کارگران شایسته تقدیر است.
سرمست عنوان کرد: تعدادی از واحدهایی که امروز بازدید کردیم گرفتار مشکلات مالیاتی بودند که برمبنای مصوبه ستاد تسهیل قرار شد موردحمایت قرار بگیرند، همین طور تعدادی از واحدها درزمینهٔ تامین مواد اولیه مشکلاتی داشتند که پیگیری های لازم انجام می شود.
وی اشاره کرد: واحدهای تولیدی صادرات محور باید درزمینهٔ صادرات حمایت شوند، در این بازدیدها موانع و مشکلات واحدهای تولیدی شناسایی می شود و مجلس برای آنها تصمیم گیری می کند که باید اهتمام لازم برای توسعه این واحدها وجود داشته باشد.
استاندار قم اشاره کرد: کارگروه ویژه ای در دفتر استانداری تشکیل شده است که واحدهایی که با مشکل روبرو هستند بصورت محسوس و غیر محسوس رصد می کند و بیش از ۹۰ درصد مصوبات این کارگروه پیگیری می شود.