وزارت اقتصاد گمانه زنی های رسانه ای انتصابات را تکذیب نمود

به گزارش اجاره وزارت اقتصاد اعلام نمود: برخی حواشی، ابهامات و شبهات رسانه ای مطرح شده در این خصوص از قبیل تاثیر برخی چهره ها و افراد در روند انتصابات به هیچ وجه حقیقت ندارد.

به گزارش اجاره به نقل از مهر، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود: سایت رسمی وزارت اقتصاد، تنها مرجع اطلاع رسانی اخبار انتصابات است.
این وزارت خانه می افزاید: روند انتخاب و انتصاب مدیران در این وزارتخانه بر اساس شایسته سالاری و شفافی مبتنی بر اصول و ارزش های دولت سیزدهم بوده و با خرد جمعی، مشارکت نخبگان و دریافت و بهره از پیشنهادات صاحبنظران اقتصادی و همینطور طرح و بررسی کارشناسانه در کمیته انتصابات، انتخاب و انتصاب مدیران اقتصادی کشور انجام می شود و برخی حواشی، ابهامات و شبهات رسانه ای مطرح شده در این خصوص از قبیل تاثیر برخی چهره ها و افراد در روند انتصابات به هیچ وجه حقیقت ندارد.
بر اساس اطلاعیه وزارت اقتصاد، تنها مرجع اطلاع رسانی اخبار وزارت امور اقتصادی و دارایی، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه است و هر گونه اخباری در خصوص انتصاب مدیران وزارت اقتصاد صرفا بر مبنای آنچه در صفحه انتصابات سایت رسمی این وزارتخانه منتشر می شود مورد تأیید است.
اصول حرفه ای نشر خبر ایجاب می کند رسانه ها قبل از انتشار هر خبری برای ممانعت از تشویش اذهان عمومی، صحت اطلاعات خویش را از مبادی مذکور مورد بررسی قرار دهند.
بدیهی است وزارت امور اقتصادی و دارایی حق پیگیری حقوقی و قضایی خویش را در موارد نشر اکاذیب محفوظ می داند.

منبع: