شهادت آیت الله رئیسی، بهترین پاداش الهی به وی بود

اجاره: رئیس کل گمرک ایران شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی و هیات همراه وی را در سانحه هوایی سقوط بالگرد تسلیت گفت.

به گزارش اجاره به نقل از مهر، محمد رضوانی فر رییس کل گمرک ایران در پیامی شهادت آیت الله رئیسی، رییس جمهور و تعدادی از همراهان ایشان را تسلیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
إِنَّا لِلَّٰهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
پرواز ملکوتی و جان سوز ریاست محترم جمهوری محبوب، خدم و مغتنم حضرت آیت الله رئیسی نشان داد که شهادت در حین خدمت و انجام وظیفه عالی ترین پاداش الهی برای رییس جمهوری بود که برای سعادت و سربلندی مردم ایران شبانه روزی در تلاش بودند.
این ضایعه اسفبار مایه تالم خانواده گمرک جمهوری اسلامی ایران همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و باارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند و با تلاش وافر و شبانه روزی، دغدغه مندانه مسائل را پیگیری و رصد می کردند.
تاکید دارم به تاسی از این شهید بزرگوار، تلاش جهادی و شبانه روزی و فعالیت خالصانه ی ۲۴ ساعته در گمرکات کشور جهت خدمت به مردم و نظام عزیز اسلامی بیش از پیش صورت خواهد گرفت.
ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به همه ی مردم شریف ایران و خانواده محترمشان همدردی کرده و برای جان باختگان، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای مردم کشور عزیزمان صبر و بردباری آرزو دارم.

منبع: