معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت خوزستان: بیشترین تخلفات بازار در ارتباط با حوزه آرد و نان و میوه است

به گزارش اجاره، خوزستان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت محصولات بیشترین عناوین تخلفات در بازار استان هستند، اظهار داشت: حوزه آرد و نان در صدر بیشترین تخلفات صنفی است.

بهرام جباری در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به تدوام روند بازرسی و نظارت بر بازار اظهار نمود: گشت های مشترک سازمان صمت، اصناف، جهاد کشاورزی و دیگر دستگاههای مسئول به صورت مستمر کار پایش و نظارت از بازار را بر عهده دارند و مرتبا بر روند توزیع کالاها، قیمت این محصولات و… نظارت می کنند.

وی با اشاره به اینکه اساس بازرسی از بازار اقلام اساسی است، اضافه کرد: اولویت اول در بحث بازرسی ها از اصناف در استان خوزستان توزیع کالای اساسی و قیمت این محصولات است و در صورت هرگونه مشاهده تخلفی در این حوزه با متخلفان برپایه قانون برخورد جدی خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت محصولات بیشترین عناوین تخلفات در بازار استان خوزستان هستند که توسط بازرسان اصناف، صمت، بسیج اصناف شناسایی و برای آنها پرونده تعزیراتی تشکیل می شود.

جباری اظهار داشت: بیشترین تخلفات انجام شده هم در حوزه آرد و نان است و ازاین رو بازرسان تمرکز ویژه ای روی این حوزه دارند. بعد از این در حوزه میوه و تره بار شاهد تخلفات زیادی از جانب اصناف هستیم که برای همه آنها پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات معرفی می گردند.

وی افزود: گشت های مشترک با همکاری بازرسان سازمان صمت، بسیج اصناف و تعزیرات حکومتی خوزستان به صورت مداوم در استان در حال انجام می باشد و تلاش می نماییم از این طریق شرایط بازار را تحت کنترل داشته باشیم.