میرکاظمی در حاشیه هیئت دولت: بودجه ۱۴۰۲ هفته آینده تقدیم دولت می شود

به گزارش اجاره، رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به ارسال لایحه بودجه به دولت طی هفته آتی، اظهار داشت: سال جاری هیچ افزایش قیمتی برای حامل های انرژی نداریم و در بودجه سال آینده هم چنین افزایشی در نظر نگرفته ایم.

به گزارش اجاره به نقل از مهر، مسعود میرکاظمی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در مورد تدوین برنامه هفتم توسعه، اظهار نمود: هنوز برنامه ششم توسعه در کشور حاکم است و سازمان برنامه و بودجه در مورد تدوین لوایح برنامه هفتم و بودجه سال آینده، اولویت را به بودجه ۱۴۰۲ مختص کرده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: حالا درحال تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ هستیم که تدوین آن مراحل نهایی را در سازمان برنامه و بودجه پشت سر می گذارد.
به گفته وی، پیش نویس لایحه بودجه ۱۴۰۲ امروز ویرایش و هفته آینده جهت بررسی و تصویب به دولت ارسال خواهد شد و پس از تصویب در دولت، اگر مجلس بپذیرد تحویل مجلس می دهیم.
میرکاظمی اظهار نمود: طبق زمانبندی انجام شده باید تا ۱۵ آبان بودجه شرکت ها را تهیه می کردیم که این بودجه تهیه و به مجلس داده شده است.
معاون رئیس جمهوری همینطور در مورد افزایش قیمت حامل های انرژی خاطرنشان کرد: سال جاری هیچ افزایش قیمتی برای حامل های انرژی نداریم و در بودجه سال آینده هم چنین افزایشی در نظر نگرفته ایم.
میرکاظمی همینطور در مورد اخبار استعفای وی از ریاست سازمان برنامه و بودجه، ضمن تکذیب اعلام نمود که این خبر شایعه بوده است.

منبع: