الو حفاظ؛ فروش بهترین نرده دیواری

اجاره: نرده دیواری که در طرح ها و شکل های مختلف تولید می شود، با قرار گرفتن بر روی دیوارهای ساختمان شرایط دسترسی به فضای داخل را برای سارقین سخت می کند و در اغلب مواقع با انتخاب درست و اصولی دسترسی به سمت داخل را به صفر می رساند.

نرده دیواری

نرده دیواری یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که برای افزایش امنیت ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که با تقویت ارتفاع دیوار شرایط نفوذ را سخت می ‌کند، برای سفارش ساخت بهترین نرده دیواری از لحاظ ایمنی و زیبایی می توانید با کارشناسان مجموعه الو حفاظ ارتباط بگیرید.

 

بررسی نرده دیواری

در حال حاضر تمامی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و کارخانجات هم به نرده و حفاظ نیاز دارند. چرا که در شهرهای شلوغ و پر رفت و آمد اغلب همسایه ها یکدیگر را نمی شناسند و امکان مراقبت از فضاهای مسکونی و تجاری سخت شده است.  

 نرده دیواری که در طرح ها و شکل های مختلف تولید می شود، با قرار گرفتن بر روی دیوارهای ساختمان شرایط دسترسی به فضای داخل را برای سارقین سخت می کند و در اغلب مواقع با انتخاب درست و اصولی دسترسی به سمت داخل را به صفر می رساند.  

به همین جهت آشنایی با تنوع بالای نرده های دیواری، نحوه نصب آنها و شرایط نصب نرده ها کمک می کند، تا برای هر محیط از بهترین نوع نرده دیواری استفاده کنید.

 

معرفی انواع نرده روی دیوار

نرده روی دیوار در تنوع بالایی تولید می ‌شود که با بررسی دقیق ‌تر درمی‌ یابیم نرده ها از لحاظ شکل ظاهری، ابعاد و اندازه و نوع متریال با یکدیگر تفاوت دارند.

در صورت آشنایی با انواع نرده دیواری برای هر محیط می توانید مناسب ترین مدل را انتخاب کنید. چرا که بسته به شرایط استفاده از فضا بهتر است از طرح های جذاب و خاص به کار ببرید، تا حس زندان در محیط ایجاد نشود.

در این بخش به معرفی انواع نرده های روی دیوار از لحاظ شکل ظاهری می ‌پردازیم:

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی که از شاخه های گوزن الهام گرفته شده، جلوه ای خاص و منحصر به فرد به دیوارها می دهند و به دلیل شیوه ساخت استاندارد در محیط مرطوب و دمای پایین هم می توان این حفاظ ها را استفاده کرد.  

حفاظ دیواری لیلیوم

حفاظ دیواری لیلیوم جزء لوکس ترین حفاظ هایی است که ظاهری بسیار زیبا به محیط می دهد. این حفاظ شباهت زیادی به گل های لیلیوم در طبیعت داشته و برای افزایش زیبایی معمولاً آن را در دو رنگ بندی تولید می کنند.  

حفاظ دیواری نیزار

این حفاظ را به دلیل شباهت به نیزارها در طبیعت نامگذاری کرده اند و جزء حفاظ هایی با استحکام بالا قرار می گیرد. زیرا نقاط جوش داده شده در قسمت بالای شاخه ها به استحکام بیشتر کمک می کند.

حفاظ دیواری بوته ای

حفاظ های دیواری بوته ای که در سرشاخه های حفاظ مانند بوته های خار تیز است، در دو  مدل کوتاه و بلند طراحی می شوند و در صورت داشتن تراکم بالا نفوذ به فضای داخل را غیر ممکن می کند.  

حفاظ دیواری سرنیزه ای

حفاظ دیواری سرنیزه ای که جزء قدیمی ترین نوع حفاظ ها بوده به سه شکل حفاظ یک طرفه، حفاظ دو طرفه و حفاظ سه طرفه طراحی می شوند. در حال حاضر از این نوع نرده دیواری برای ساختمان های مسکونی استفاده نمی کنند و اغلب در باغ ها و کارخانجات این طراحی را به کار می برند، زیرا بسیار ساده بوده و زیبایی خاصی ایجاد نمی کند. 

 

عوامل موثر بر قیمت حفاظ روی دیوار  

در صورت نیاز به خرید نرده دیواری در بازار طرح های متنوع از نرده را مشاهده می کنید که برای هر نوع سازه می توان مناسب ترین نرده را انتخاب کرد. اما مسئله مهمی که برای افراد به وجود می آید، قیمت حفاظ روی دیوار است.

حفاظ های روی دیوار با کیفیت های مختلف طراحی و تولید می شوند، تا همه افراد بتوانند مناسب با بودجه خود بهترین نوع حفاظ را تهیه کنند. اما در این میان عوامل زیادی وجود دارند که بر روی نرخ نرده ها به شکل مستقیم تأثیر می گذارند.

 برای آشنایی بیشتر در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت حفاظ می پردازیم:  

 نوع حفاظ

حفاظ ها در طرح ها و مدل های گوناگون تولید می شوند که بر اساس شرایط ساخت و نوع متریال و همچنین حجم استفاده از مواد اولیه، قیمت آنها تغییر پیدا می کند. 

ارتفاع حفاظ

ارتفاع حفاظ باید متناسب با ارتفاع دیوار انتخاب شود؛ اما به صورت استاندارد نرده ها را با طول ۱ متر تولید می کنند و در صورت نیاز به حفاظی با ارتفاع بیشتر باید هزینه بالاتری صرف شود.  

پوشش رنگ حفاظ

بخش بسیار مهمی از هزینه ها مربوط به پوشش حفاظ ها است که در صورت استفاده از رنگ الکترواستاتیک کوره ای از حفاظ می توان در شرایط مرطوب بدون نگرانی از زنگ زدگی هم استفاده کرد و البته هزینه آن نسبت به رنگ های روغنی یا رنگ های اسپری بیشتر می شود.  

نحوه جوشکاری حفاظ

در حال حاضر دستگاه های جوش مختلف وجود دارند که از بهترین آنها دستگاه جوش CO2 است  که ناحیه جوش خورده هیچ برجستگی ندارد و استحکام زیادی در حفاظ ایجاد می کند.  

کیفیت مواد اولیه

کیفیت مواد اولیه تأثیر مستقیم بر روی کیفیت حفاظ دارند و در صورت استفاده از پروفیل های آهنی نو استحکام حفاظ ها بیشتر می شود.

 

انواع نرده بر روی چه دیوار هایی نصب می شود

در اینکه نرده دیواری نقش مهمی در افزایش امنیت محیط دارد، شکی نیست؛ اما در هنگام نیاز به تهیه این نرده ها سوالات زیادی برای افراد ایجاد می ‌شود که یکی از مهمترین آنها این است که نرده ها را بر روی چه دیوارهایی می توان نصب کرد؟

در سال های اخیر به دلیل استفاده از روش های مختلف نصب تقریباً بر روی تمامی دیوارها می توان از نرده دیواری استفاده کرد. البته در هنگام سفارش برای ساخت باید نوع دیوار به طور دقیق و کامل مشخص شود، تا متناسب با نصب مراحل ساخت و طراحی را طی کند.  

امکان نصب نرده بر روی تمامی دیوارها و به خصوص موارد زیر وجود دارد:  

دیوارهای سفالی

دیوارهای سفالی جزء سخت ترین نوع دیوار برای نصب نرده هستند، با این وجود از روش‌های نوین می توان برای نصب نرده ها بدون آسیب به دیوار استفاده کرد. 

دیوار بتنی

دیوارهای بتنی بسیار سفت و محکم بوده به همین دلیل به راحتی سوراخ نمی شوند و اگر در حین ساخت دیوار شرایط نصب مهیا شود، بهتر است اما همچنان روشی برای نصب نرده وجود دارد.

دیوار آجر فشاری

دیوارهای آجر فشاری آسان ترین شرایط نصب نرده دیواری را دارند، چرا که در بین آجرها به راحتی می توان که حفاظ ها را نصب نمود.

دیوار بلوک سیمانی

برای نصب حفاظ بر روی دیوارهای بلوک سیمانی بهتر است در حین ساخت دیوار اقدام کنید، چرا که پس از سفت شدن سیمان شرایط نصب سخت می شود.  

 

فروش بهترین نرده های دیوار به صورت مستقیم

حفاظ و نرده جزء گزینه های مهم برای تأمین امنیت محیط کار و زندگی است. از آنجا که هزینه حفاظ به نسبت استفاده از سیستم‌ های امنیتی کمتر و مداوم است، بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

پیدا کردن مراکز تخصصی که با تکنولوژی های جدید در زمینه تولید حفاظ و نرده فعالیت می ‌کنند، موجب می ‌شود تا از کیفیت محصول خریداری شده رضایت کافی را به دست آورید.  

در شرایط حال حاضر مجموعه الو حفاظ یکی از بزرگترین مراکز فروش بهترین نرده دیواری به شمار می رود. زیرا به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات تولیدی خود را به دست مصرف کننده نهایی می رساند. کافیست برای سفارش با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید تا با ارائه مشاوره بهترین نرده و حفاظ را انتخاب کنید.

 

منبع: https://alohefaz.com/